blog
UX writing
blog

UX writing – fundamentalna podstawa microcopy. Jak stworzyć treści zachęcające do dalszej lektury?

Internet zawiera wiele treści w różnym formacie. Część z nich przykuwa naszą uwagą na dłużej, podczas gdy reszta odstrasza ciągnącą się w nieskończoność ścianą tekstu, naszpikowaną niezrozumiałym żargonem. O ile jesteśmy ekspertem w danej dziedzinie – o tyle łatwiej zrozumieć co autor miał na myśli. Wśród specjalistów nie brakuje jednak osób, które zamiast profesjonalnego słownictwa […]

blog marketing
tiktok ads
blog marketing

TikTok Ads w Polsce – jak, za ile i czy warto?

TikTok to globalny fenomen. Portal, który z aplikacji do lip-syncingu zdołał w krótkim czasie zmienić się w jeden z najpopularniejszych portali społecznościowych na świecie (i duchowego następcę Vine’a). Nawet, jeśli ktoś go nie używa, to zapewne chociaż o nim słyszał. Kwestia reklam w tym serwisie jest jednak wciąż stosunkowo niszowa w naszym kraju. Można znaleźć […]

blog marketing
Real Time Marketing
blog marketing

Real Time Marketing – co to jest i jak stworzyć dobrego RTM-a? Przykłady

Zdarzyło Ci się kiedyś zobaczyć na Facebooku post, który w sposób żartobliwy nawiązuje do aktualnych wydarzeń z kraju lub ze świata? Z pewnością nie raz. Pod takimi wpisami zazwyczaj pojawia się mnóstwo komentarzy typu: “Podwyżka dla osoby zajmującej się social mediami!”. Warto jednak wiedzieć, że rzadko kiedy jest to przypadkowe działanie, a RTM, czyli Real […]

blog marketing
storytelling w marketingu
blog marketing

Storytelling w marketingu? Zobacz, jak pisać historie, które sprzedają!

Prawdopodobnie każdy z Was oglądał już liczne kampanie promocyjne szwedzkiej marki Ikea bądź amerykańskiego przedsiębiorstwa Apple. Spoty reklamowe niekwestionowanych liderów w swoich branżach odbijają się wśród odbiorców szerokim echem. Wiodące brandy na całym świecie już od kilku lat doskonale zdają sobie sprawę z tego, że bez odpowiednio ułożonej opowieści nie ma mowy o skutecznej sprzedaży […]

blog marketing
marketing-szeptany-czy-plotkowanie-w-internecie-moze-przyniesc-firmie-korzysci
blog marketing

Marketing szeptany. Czy plotkowanie w Internecie może przynieść firmie korzyści?

Rozbudowany system poleceń to jedna z najskuteczniejszych metod marketingowych. Badania wyraźnie pokazują, że ponad 70%[1] internautów ufa opiniom, które znajduje w sieci. Co więcej, ufa im równie mocno, co rekomendacjom przyjaciół. Dodatkowym aspektem jest przysłowiowy “szum” wywołany wokół produktu, usługi czy zjawiska, dzięki któremu mają one szanse szybciej i mocniej zagościć w świadomości odbiorców. W […]

blog marketing
Kłamstwo w sieci - czyli jaka część Internetu jest fałszywa?
blog marketing

Kłamstwo w sieci – czyli jaka część Internetu jest fałszywa?

Wraz z rozwojem marketingu internetowego pojawił się ogrom nowych możliwości. Firmy nierzadko wydają wielkie pieniądze, po to by zaistnieć w sieci. W końcu to w Internecie toczy się największy biznes. Wykupując usługę reklamową zakładasz, że druga strona wywiąże się z umowy, a Ty uzyskasz oczekiwane efekty.  Jednak nie zawsze tak się dzieje. Nowe możliwości zarobkowe, […]

blog marketing
7-grzechow-glownych-agencji-marketingowych-jak-nie-wspolpracowac-z-klientami
blog marketing

7 grzechów głównych agencji marketingowych. Jak NIE współpracować z klientami?

Zakres usług marketingowych i reklamowych puchnie w tempie wręcz geometrycznym. Nowe platformy, nowe narzędzia, nowe możliwości i… stare, co do zasady problemy, które pojawiać będą się niezależnie od stopnia technologicznego rozwoju. Dlaczego? Bo za każdym procesem, każdym sukcesem i każdą porażką stoją ludzie. Wspomagani przez maszyny, ale wciąż ludzie. Dzisiaj przyglądamy się więc siedmiu największym […]

blog social media
jak-zbudowac-marke-osobista-na-linkedin
blog social media

Jak budować markę osobistą na LinkedIn?

LinkedIn określany jest często mianem miejsca “przez profesjonalistów dla profesjonalistów, chcących komunikować się z innymi profesjonalistami” – i sporo jest w tym semantycznie zagmatwanym opisie prawdy. Czy jednak założony prawie 20 lat temu serwis faktycznie sprawdzi się u każdego? Jak budować markę osobistą na LinkedIn i czerpać z tego prawdziwą przyjemność? I, co najważniejsze, jak […]

blog marketing
Mikro influencer marketing – kim są mikro influencerzy i dlaczego warto z nimi współpracować?
blog marketing

Mikro influencer marketing – kim są mikro influencerzy i dlaczego warto z nimi współpracować?

Influencer marketing to jedna z form promocji marki w internecie, która zyskała popularność w momencie rozwoju mediów społecznościowych. Firmy szukają coraz to nowszych sposobów na to, aby trafić do swojej grupy odbiorców. Jednym z nich jest właśnie współpraca z influencerami, czyli osobami, które są aktywne w social mediach i zgromadziły wokół siebie większą grupę odbiorców. […]