Dawniej Twitter, a teraz portal X to źródło informacji, które pozwala trzymać rękę na pulsie. Regularne śledzenie odpowiednich kont pozwala być na bieżąco z najnowszymi doniesieniami ze świata z niemal każdej dziedziny m.in. sportu, polityki, stosunków międzynarodowych czy muzyki. Chcesz podzielić się Tweetem z obserwatorami lub z kimś bliskim? Poznaj kilka naszych sprawdzonych sposobów, jak […]
Skąd czerpać informacje na temat tego, kim są użytkownicy, którzy czytają bloga, odwiedzają sklep internetowy czy też przeglądają ofertę na stronie? Jak stworzyć skuteczną i zoptymalizowaną pod względem finansowym kampanię marketingową? Odpowiedź jest jedna – Google Analytics 4. Nowa odsłona dobrze znanego narzędzia do analityki internetowej od Google dostarcza jeszcze więcej danych na temat klientów. […]
Coraz częściej osoby, które szukają sposobu na dodatkowy zarobek, zakładają własne sklepy internetowe. Perspektywa zarabiania przez Internet jest kusząca, ale wcale nie taka łatwa jak się wydaje. Okazuje się, że osoby początkujące i ci bardziej zaawansowani właściciele sklepów internetowych popełniają ciągle te same błędy, które wpływają na to, czy ich biznes online wypali. Dlatego, zanim […]
TikTok to obecnie najmodniejsze medium społecznościowe na świecie. Zgodnie z badaniem Mediapanel w marcu 2024 roku w Polsce portal notował aż 9,8 mln użytkowników! Zaczęło się od medium nastawionego na rozrywkę, ale dziś to coś znacznie więcej. Globalne marki już odkryły potencjał biznesowy TikToka, dlatego teraz nadszedł czas na Twój e-sklep. Poznaj TikTok Shopping i […]
Będąc właścicielem witryn internetowych, pragniemy, aby każda ze stron została zindeksowana i wyświetliła się w wynikach wyszukiwania. Aby się to stało, musi najpierw zostać zeskanowana przez crawlery np. Googlebot. Jednakże ilość stron, które mogą zostać zeskanowane w danym ujęciu czasowym, jest ograniczona. Dlatego w poniższym artykule, postaram się wyjaśnić, czym dokładnie jest crawl budget oraz […]
Gdy sklep internetowy zostanie już stworzony i zacznie działać, to czas najwyższy pomyśleć o jego reklamie. Niestety reklama sklepu internetowego nie jest prostym zadaniem. Pochłania również mnóstwo czasu, więc możesz rozważyć powierzenie tego zadania sprawdzonej agencji, która zadba o najlepsze promowanie sklepu, co przełoży się na doskonałe wyniki sprzedażowe. Jakie sposoby promocji warto zastosować, aby […]
Zgodnie z raportem Social Media 2023 (pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska) niekwestionowanymi liderami wśród mediów społecznościowych w Polsce jest Facebook i YouTube. Aż 90% użytkowników korzystało właśnie z tych Social Mediów w 2023 roku. Popularność TikToka rośnie i pomału staje się mocnym konkurentem – według danych w raporcie notuje najlepszy średni dzienny […]
Linkowanie wewnętrzne należy do podstawowych elementów zaliczanych do optymalizacji strony. Przede wszystkim ma wpływ na wygodę użytkowników, którzy poruszają się w obrębie domeny, ale zwiększa też efektywność działań SEO oraz wydłuża czas pobytu internauty na stronie. Sprawdź już teraz, co to jest linkowanie wewnętrzne i dowiedz się, jak krok po kroku prawidłowo wykonać linkowanie na […]
Czy wiesz, że ludzie zapamiętują aż 80% z tego, co widzą, a zaledwie 20% z tego, co czytają? Dlatego tak duże znaczenie ma przygotowanie atrakcyjnych wizualnie grafik do reklam na Facebooku. Spraw, aby użytkownicy zapamiętali Twoją markę lub promowaną ofertę i skorzystali z Twoich usług czy też zdecydowali się na zakup produktu. Przekonaj się, jak […]
Tak, hashtagi nadal mają ogromny potencjał. Dzięki właściwie dobranym tagom możesz zdobyć nowych obserwujących, zwiększyć zasięg konta i krok po kroku rozwinąć swój biznes. Dlatego nie lekceważ potęgi hashtagów na Instagramie, dowiedz się, jak dobrać hashtagi na Instagramie, aby przyciągnąć nowych odbiorców. 6 zasad, jak wybrać hashtagi na Instagramie, aby zwiększyć widoczność Jak wybrać najlepsze […]