blog marketing poradniki
blog marketing poradniki

Jak zacząć marketing internetowy? Kompletny przewodnik dla początkujących

Marketing internetowy stał się nieodzownym elementem funkcjonowania każdej firmy, niezależnie od jej wielkości i branży. Aktualnie właśnie online klienci szukają informacji, porównują oferty i podejmują decyzje zakupowe. Dlatego odpowiednio zaplanowana strategia marketingowa w Internecie może realnie przełożyć się na wyniki biznesowe. Jak zacząć działania marketingowe od podstaw? Jak zaplanować strategię, jak budować obecność online, promować […]

blog Link building poradniki SEO
Czy musisz robić link building
blog Link building poradniki SEO

Link Building w SEO – co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz

Link building to jedna z najważniejszych (i najtrudniejszych) części SEO. Dobre linki mogą wynieść Twoją stronę na szczyt wyników, a złe – szybko ją pogrążyć. Zanim zaczniesz działać, sprawdź, co naprawdę warto wiedzieć, by nie stracić czasu (i pozycji). Czym jest Link Building i dlaczego jest ważny? Link Building to jedna z trzech kluczowych gałęzi […]

copywriting narzędzia poradniki SEO
copywriting narzędzia poradniki SEO

Jak wykorzystać content marketing do przyciągania klientów lokalnych?

W dobie rosnącej konkurencji online, wyróżnienie się na tle lokalnych firm to nie lada wyzwanie. Jeśli prowadzisz biznes, który opiera się na klientach z określonego regionu – restaurację, salon fryzjerski, warsztat samochodowy, sklep z produktami regionalnymi – musisz wiedzieć, jak dotrzeć do osób z Twojej najbliższej okolicy. Content marketing może być jednym z najskuteczniejszych narzędzi […]

e-commerce marketing poradniki
Jak zbadać zapotrzebowanie na produkt w e-commerce
e-commerce marketing poradniki

Jak zbadać zapotrzebowanie na produkt w e-commerce?

Chcesz otworzyć własny sklep internetowy, ale boisz się, że Twój pomysł na e-sklep nie wypali i stracisz pieniądze? Wszystko, czego potrzebujesz to wiedza, jak zbadać popyt na rynku e-commerce. Dzięki temu sprawdzisz, na jakie produkty jest zapotrzebowanie i warto zacząć je sprzedawać, a także które nie cieszą się dużą popularnością, więc lepiej zrezygnować z tej […]

e-commerce SEO SEO techniczne
Błąd 404 na stronie internetowej – jak naprawić
e-commerce SEO SEO techniczne

Błąd 404 na stronie internetowej – jak naprawić?

Na Twojej stronie www wyświetlają się błędy 404? Zatem czas je naprawić, ponieważ mogą zniechęcać odbiorców do dalszego przeglądania witryny, a także negatywnie wpływać na SEO. Dowiedz się, jak naprawić błąd 404 na stronie internetowej, aby ograniczyć straty i poprawić funkcjonowanie swojej witryny. Jakie są przyczyny błędu 404 na stronie internetowej? Możesz spotkać się z […]

blog CMS e-commerce
Najpopularniejsze platformy e-commerce w Polsce – ranking
blog CMS e-commerce

Najpopularniejsze platformy e-commerce w Polsce – ranking

Zgodnie z raportem „E-commerce w Polsce 2024” przygotowanym przez IAB Polska 75% Internautów robiło zakupy w polskich e-sklepach. Wartość polskiego sektora e-commerce ciągle rośnie. Dlatego coraz więcej osób decyduje się na otwarcie własnego sklepu internetowego i rozpoczęcie sprzedaży we własnym e-sklepie. Sprzedaż przez Allegro, Amazon czy Vinted może zapewnić dotarcie do nowych klientów, ale też […]

blog marketing social media
Jak używać hasztagów na TikToku, aby się wybić
blog marketing social media

Jak używać hasztagów na TikToku, aby się wybić?

Co zrobić, żeby Twoje konto na TikToku stało się popularne, a filmiki viralami? Duże znaczenie ma nie tylko treść czy też podążanie za trendami, ale również hasztagi, dzięki którym w kilka godzin zdobędziesz nawet milion wyświetleń. Odkryj, jak używać hasztagów na TikToku, aby dotrzeć do swojej grupy docelowej, zwiększyć zasięg i zaangażowanie odbiorców. Dlaczego warto […]

blog copywriting e-commerce
Jak pisać opisy kategorii produktów w sklepie internetowym
blog copywriting e-commerce

Jak pisać opisy kategorii produktów w sklepie internetowym?

Zastanawiasz się, dlaczego masz mały ruch w sklepie internetowym? Jednym z powodów może być słaba optymalizacja strony. Jak to zmienić? Zacznij od napisania i dodania opisów kategorii produktów. Wykorzystaj potencjał organicznych wyników wyszukiwań i zacznij generować ruch m.in. z Google. Sprawdź, jak pisać opisy kategorii produktów w sklepie internetowym. 7 kroków, jak napisać dobry opis […]

blog marketing social media
Jak działa algorytm TikToka
blog marketing social media

Jak działa algorytm TikToka?

TikTok przyciąga miliony użytkowników na całym świecie – według szacunków eMarketer w maju 2024 roku platforma miała 1,04 miliarda aktywnych użytkowników miesięcznie na całym świecie. To ogromna grupa odbiorców, a średnio każdy użytkownik spędza ponad 1,27 h na TikToku – dane z raportu Social Media 2024. Koniecznie wykorzystaj ten potencjał i włącz TikToka do swojej […]

blog poradniki Tworzenie stron internetowych
Wyszukiwarka w sklepie internetowym – jaka powinna być
blog poradniki Tworzenie stron internetowych

Wyszukiwarka w sklepie internetowym – jaka powinna być?

Prowadzisz sklep internetowy z setkami, a nawet tysiącami produktów? Powinieneś zatem zadbać o możliwość łatwego wyszukiwania produktów. Nie wystarczy intuicyjny podział na kategorie i rozwinięte menu. Niezbędna jest także wyszukiwarka w sklepie internetowym, dzięki której potencjalni klienci z łatwością znajdą poszukiwany produkt. Dowiedz się, czym powinna wyróżniać się intuicyjna w obsłudze wyszukiwarka w sklepie online. […]

SEO SEO techniczne Tworzenie stron internetowych
JavaScript SEO - czyli co powinieneś wiedzieć o pozycjonowaniu stron opartych o JS
SEO SEO techniczne Tworzenie stron internetowych

JavaScript SEO – czyli co powinieneś wiedzieć o pozycjonowaniu stron opartych o JS?

Strony internetowe oparte na JavaScript mogą wyglądać świetnie, ale czy Google je zobaczy? Coraz więcej witryn korzysta z dynamicznych frameworków JS, które zwiększają interaktywność, ale mogą jednocześnie utrudniać skuteczne pozycjonowanie. W poniższym artykule dowiesz się jak Google renderuje strony z JS, jakie są najczęstsze problemy renderowania oraz jak sobie z nimi poradzić. Czym jest JavaScript? […]

blog copywriting poradniki SEO
Jak przeprowadzić skuteczny audyt treści
blog copywriting poradniki SEO

Jak przeprowadzić skuteczny audyt treści?

Google z każdą kolejną aktualizacją algorytmu coraz wyraźniej daje do zrozumienia: jakość treści to dziś fundament widoczności w sieci. Samo “bycie” online już nie wystarcza. Jeśli chcesz, by Twoja strona przyciągała użytkowników i budowała silną pozycję w wyszukiwarce, Twoje treści muszą wnosić realną wartość – być aktualne, eksperckie i w pełni odpowiadać na potrzeby odbiorców. […]

blog marketing poradniki
Fundament każdej firmy - strategia marketingowa
blog marketing poradniki

Strategia marketingowa jako fundament każdej firmy

Cześć! Tu Twój przewodnik po świecie marketingu. Dziś zajmiemy się tematem fundamentalnym, który często traktowany jest po macoszemu, a powinien być sercem działań każdej firmy – strategią marketingową. Widziałem już niejedno: firmy wydające fortuny na reklamy bez ładu i składu, liczące na cud, albo takie, które kurczowo trzymają się jednej taktyki, bo “kiedyś działała”. Czasem […]

blog copywriting marketing narzędzia poradniki social media
blog copywriting marketing narzędzia poradniki social media

Jak zaprojektować viralową lalkę z pomocą ChatGPT?

Zaczęło się od kilku zdjęć w feedzie. Jedna stylizowana lalka, druga, trzecia… A potem boom: cały internet zaczął publikować swoje „lalkowe” wersje – niektóre w klimacie Barbie, inne, jak z japońskiej animacji albo cyberpunkowego filmu. Pomysł był prosty: stwórz swoją własną, wyjątkową lalkę z pomocą AI. Efekt? Viralowy szał i nowa forma cyfrowej autoprezentacji! Chcesz […]

blog copywriting SEO
E-E-A-T w strategii content marketingowej. Jak budować zaufanie w erze AI
blog copywriting SEO

E-E-A-T w strategii content marketingowej. Jak budować zaufanie w erze AI?

W erze sztucznej inteligencji (AI) budowanie zaufania wśród odbiorców staje się kluczowym wyzwaniem dla strategii content marketingowych. Koncepcja E-E-A-T (Experience, Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness) jest w tym kontekście niezwykle istotna, pomagając tworzyć wartościowe i wiarygodne treści. Czym jest E-E-A-T i dlaczego ma znaczenie? E-E-A-T to koncepcja stosowana przez Google do oceny jakości treści na stronach internetowych, […]