twoja wizytówka w wyszukiwarce

Zarządzanie Profilem Firmy
w Google

Profil Firmy w Google to narzędzie, dzięki któremu możesz zarządzać wizerunkiem swojej firmy w przeglądarce i Mapach Google. Nie wiesz, od czego zacząć? Spokojnie, zarządzaniem wizytówką zajmiemy się za Ciebie.

  • Pomożemy Ci wyprzedzić Twoich największych konkurentów.
  • Wdrożymy działania, które zwiększą widoczność Twojej firmy, co w efekcie przełoży się na większą liczbę klientów.
  • Dostarczymy Ci przejrzyste raporty, dzięki którym będziesz mógł sprawdzać, historycznie widoczność i jakich konkurentów już prześcignąłeś. 👇👇👇
google rating

    Potrzebujesz darmowej wyceny?

    01
    Terminowość

    Działanie w określonych ramach czasowych i wywiązywanie się z ustalonych w umowie terminów to dla nas priorytet.

    02
    Doświadczenie

    Wieloletnie doświadczenie oraz posiadanie w swoich szeregach specjalistów z wielu dziedzin, pozwala prowadzić nam projekty kompleksowo.

    03
    Raporty

    Wszelkie prowadzone przez nas działania potwierdzone są raportem, co decyduje o tym, że nasza praca jest przejrzysta i zrozumiała dla każdego klienta.

    04
    Realizacje

    Nie obiecujemy rzeczy niemożliwych. Zawsze działamy na podstawie przeprowadzonego audytu, analizy konkurencji oraz możliwości i potrzeb klienta.

    Prowadzenie profilu firmy w Google

    Co możemy dla Ciebie zrobić?

    arrow
    01
    <br>Uzupełnimy Profil Twojej Firmy w Google.

    Uzupełnimy Profil Twojej Firmy w Google.

    arrow
    02
    Zadbamy o regularne dodawanie wpisów, aktualność danych i oferty.
    Zadbamy o regularne dodawanie wpisów, aktualność danych i oferty.

    03
    Gwarantujemy szybkie reagowanie na opinie klientów.
    Gwarantujemy szybkie reagowanie na opinie klientów.

    Michał Kukliński - CEO
    Dlaczego warto prowadzić wizytówkę w Google?

    Korzyści posiadania Profilu Firmy
    w Google

    • Zarządzanie Profilem Firmy w Google to dobry sposób, aby Twój biznes wyróżnił się na tle konkurencji i pozyskał nowych klientów.
    • Twoja firma będzie pojawiać się wysoko w organicznych wynikach wyszukiwania.
    • Zwiększysz widoczność swojej firmy w wyszukiwarce, co przełoży się na wyższą sprzedaż produktów i usług.
    • Zyskasz możliwość dodawania zdjęć, filmów i wpisów, którymi możesz przyciągnąć uwagę klienta.
    • Zyskasz dostęp do statystyk, dzięki którym dowiesz się, skąd pochodzą osoby, które wyszukują Twoją firmę.
    • Wizytówką swojej firmy możesz wygodnie zarządzać z poziomu telefonu, dzięki aplikacji mobilnej – w dowolnym momencie i z każdego miejsca na świecie.
    Sprawdź nasze REALIZACJE z zakresu SEO

    Efekty naszej pracy!

    SpłataPożyczek.pl
    SpłataPożyczek.pl

    Wzrost ruchu o 2235%

    • 558 fraz w TOP 3
    • 1980 fraz w TOP 10
    • 7874 fraz w TOP 50
    • 2235% więcej użytkowników
    • 2520% więcej połączeń telefonicznych
    Zobacz więcej
    KROK PO KROKU

    Zarządzanie Profilem Firmy w Google z naszą agencją

    01
    Budowanie wiarygodności

    Posiadanie Profilu Firmy w Google umożliwia udostępnianie ważnych informacji o firmie, buduje profesjonalny i wiarygodny wizerunek. Twoi klienci będą mogli szybko znaleźć potrzebne informacje, co ułatwi im skontaktowanie się z Tobą i skorzystanie z Twoich usług.

    02
    Dodawanie postów i aktualizacji

    Zadbamy o to, aby istotne informacje o Twojej firmie były zawsze dokładne i aktualne. Będziemy regularnie dodawać wpisy i wysokiej jakości zdjęcia, aby udostępniać aktualności, promocje i informacje o produktach lub usługach, zachęcające klientów.

    03
    Lokalne SEO

    Z pomocą odpowiedniego zarządzania Profilem Firmy w Google wpłyniemy pozytywnie na lokalne pozycjonowanie Twojej firmy w wyszukiwarce. Poprawnie wypełniony profil wizytówki zwiększy szanse Twojej firmy na pojawienie się w wynikach wyszukiwania dla zapytań związanych z określonym obszarem.

    04
    Zarządzanie opiniami klientów

    Odpowiemy na opinie zamieszczone przez Twoich klientów, profesjonalnie i taktownie. Dziękowanie za pozytywne opinie, rozwiązywanie ewentualnych problemów i udzielanie informacji, da Ci szansę na zbudowanie długofalowych relacji z klientami i pozytywnie wpłynie na reputację Twojej firmy.

    05
    Dostęp do statystyk i analiz

    Regularne sprawdzanie, aktualizowanie i angażowanie się w interakcję z klientami są kluczowe dla skutecznego wykorzystania profilu firmy w Google i budowania pozytywnego wizerunku. Dzięki śledzeniu statystyk profilu firmy, przez cały czas zwiększamy skuteczność naszych działań marketingowych.

    Prowadzenie profilu firmy w Google

      nie jesteś przekonany?

      Dlaczego warto prowadzić Profil Firmy
      w Google z efectownia?

      Powierzając nam zarządzanie profilem Twojej firmy w Google, otrzymujesz możliwość dotarcia do większej liczby potencjalnych klientów, budowania wiarygodności, interakcji z klientami i poprawy widoczności Twojej firmy.

      Oferujemy kompleksowe zarządzanie wizytówką – zadbamy o aktualność informacji na temat Twojej firmy, szybkie reagowanie na opinie, regularne dodawanie wpisów, zdjęć, filmików. Dzięki współpracy z nami masz gwarancję, że Twoja wizytówka wyświetli się osobom, które szukają podobnego miejsca w okolicy. Zyskasz przejrzyste raporty oraz aktualną wiedzę z zakresu zarządzania profilem firmy.

      prowadzenie profilu firmy w google - gmf

      Cennik prowadzenia profilu firmy w Google

      Ekonomiczny ⭐
      Ekonomiczny ⭐

      od 379zł

      Miesięcznie/netto

      • Prowadzenie profilu firmy
      • Tworzenie treści na profil
      • Publikowanie 2 artykułów
      • Zarządzanie opiniami
      • Liczba monitorowanych fraz do 5
      • Raportowanie
      Wybierz
      Standardowy ⭐⭐
      Standardowy ⭐⭐

      od 609zł

      Miesięcznie/netto

      • Prowadzenie profilu firmy
      • Tworzenie treści na profil
      • Publikowanie 4 artykułów
      • Zarządzanie opiniami
      • Liczba monitorowanych fraz do 10
      • Zarządzanie usługami na profilu
      • Zarządzanie produktami na profilu
      • Zarządzanie zdjęciami na profilu
      • Raportowanie
      Wybierz
      Profesjonalny ⭐⭐⭐
      Profesjonalny ⭐⭐⭐

      od 659zł

      Miesięcznie/netto

      • Prowadzenie profilu firmy
      • Tworzenie treści na profil
      • Publikowanie 4+ artykułów
      • Zarządzanie opiniami
      • Liczba monitorowanych fraz do 10
      • Zarządzanie usługami na profilu
      • Zarządzanie produktami na profilu
      • Zarządzanie zdjęciami na profilu
      • Pakiet linków NAP
      • Analiza konkurencji
      • Utworzenie strony www business site
      • Raportowanie
      Wybierz
      Pozycjonowanie wizytówki Google

      Zwiększ widoczność Profilu Firmy w Google

      Dzięki pozycjonowaniu profilu w Google Twoja firma może zyskać większą widoczność i dotrzeć do setek potencjalnych klientów korzystających z wyszukiwarki Google oraz Map Google. Możesz promować swój biznes w wybranych lokalizacjach i przyciągać nowych klientów z konkretnych obszarów.

      W ramach naszej usługi zarządzania Profilem Firmy w Google uzupełnimy Twoją wizytówkę o informacje dotyczące usług i produktów, które oferujesz. Razem wybierzemy odpowiednie frazy kluczowe, na które chcesz, aby Twoja firma była widoczna. 

      Na tej podstawie regularnie tworzymy i publikujemy nowe wpisy, które wzmocnią obecność firmy w Google. Stworzymy również profesjonalne wizytówki NAP, które budują zaufanie zarówno użytkowników, jak i algorytmów Google.

      Jeśli nie masz jeszcze własnej strony internetowej, wykorzystamy Google Business jako platformę prezentacji Twojej firmy. Dodatkowo oferujemy możliwość promowania Profilu Firmy za pomocą Google Ads, aby zwiększyć zasięg i przyciągnąć jeszcze więcej klientów.

      Po zakończonym miesiącu świadczenia usługi otrzymasz od nas pełny raport, który zawiera aktualne pozycje Twojej firmy w wynikach wyszukiwania oraz szczegółowe informacje o prowadzonych działaniach. Pozwól nam dbać o Twój Profil Firmy w Google i zwiększyć widoczność Twojego biznesu w sieci.

      Polecane artykuły

      Poprzedni
      Następny
      CO JESZCZE OFERUJEMY

      Poznaj inne nasze usługi

      Pozycjonowanie E-Commerce​

      Zdobądź nowych klientów dzięki pozycjonowaniu strony

      Kliknij tutaj
      Pozycjonowanie Lokalne​

      Wyróżnij się na tle konkurencji i bądź znany w swoim mieście

      Kliknij tutaj
      Konsultacje SEO

      Dowiedz się jak pozycjonować i reklamuj firmę

      Kliknij tutaj
      Audyty SEO​

      Zoptymalizuj stronę i zdobywaj czołowe pozycje w wyszukiwarce

      Kliknij tutaj
      TO CO LUBIMY NAJBARDZIEJ

      Opinie klientów

      Skontaktuj się
      z nami - pomożemy 😉

        FAQ

        Pozycjonowanie stron - FAQ

        Google Moja Firma (GMF) czy Profil Firmy w Google?

        Można pokusić się o stwierdzenie, że Google Moja Firma (GMF) i Profil Firmy w Google to, to samo. W listopadzie zeszłego roku Google zmieniło nazwę narzędzia do zarządzania wizytówkami z Google Moja Firma (GMF) na Profil Firmy w Google. Zastosowanie, możliwości i wiele innych elementów pozostało bez zmian.

        Czym jest Profil Firmy w Google?

        Profil Firmy w Google jest darmowym narzędziem, które zostało stworzone na potrzeby zarządzania wizerunkiem biznesu w Google. Mimo że pojawia się w sieci, to ma wiele wspólnego z tradycyjną wizytówką, stąd też nazwa. Zawiera podstawowe informacje o Twojej firmie, takie jak numer kontaktowy, adres firmy i godziny otwarcia. Jednak z racji tego, że jest wirtualną wizytówką, możesz dodać do niej dużo więcej informacji. I warto z tej możliwości skorzystać. Między innymi możesz przekierować klienta na stronę internetową firmy lub umieścić odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Wizytówka Profil Firmy w Google wyświetla się w górnej części wyników wyszukiwania oraz w mapach Google. Zawiera najważniejsze informacje na temat działalności Twojej firmy, które są dostępne dla szerokiej grupy odbiorców. Profile Firmy w Google mogą zarządzać zarówno małe, jak i duże biznesy. Jednak konfiguracja tego narzędzia nie jest taka prosta. Z naszą pomocą zyskasz efektywną wizytówkę, która będzie przykuwać uwagę natrafiających na nią klientów.

        Na czym polega prowadzenie profilu firmy w Google (dawniej konta Google Moja Firma)?

        Prowadzenie profilu firmy w Google polega na utworzeniu i zarządzaniu profilem firmowym w usłudze Google. Dzięki temu firma może kontrolować informacje, które są widoczne dla użytkowników w wynikach wyszukiwania Google oraz na Mapach Google. Profil Firmy w Google umożliwia dodawanie podstawowych informacji o firmie, takich jak nazwa, adres, godziny otwarcia, numer telefonu, strona internetowa itp.

        Jak utworzyć profil firmy w Google?

        Aby utworzyć profil firmy w Google, wykonaj następujące kroki:

        1. Zaloguj się na swoje konto Google lub załóż nowe.
        2. Przejdź do usługi Profil Firmy w Google.
        3. Jeśli Twoja firma już istnieje w Google, spróbuj ją wyszukać. Jeśli nie ma jej na liście, kliknij przycisk "Dodaj informacje o swojej firmie w Google".
        4. Wpisz nazwę firmy.
        5. Wybierz odpowiednią kategorię firmy.
        6. Potwierdź, że jesteś uprawniony do zarządzania firmą.
        7. Dodaj informacje kontaktowe, godziny otwarcia, stronę internetową itp.
        8. Zweryfikuj swoją firmę – można to zrobić na kilka sposobów, np. za pomocą telefonu, SMS-a, e-maila, filmu lub tradycyjnie poprzez otrzymanie pocztą listu z kodem weryfikacyjnym.

        Czy można samodzielnie prowadzić wizytówkę Google?

        Tak, można samodzielnie prowadzić wizytówkę Google. Po utworzeniu konta Google Moja Firma możesz zarządzać swoją wizytówką, aktualizować informacje, dodawać zdjęcia, odpowiadać na opinie klientów i monitorować statystyki.

        Dlaczego warto zlecić prowadzenie profilu firmy w Google agencji?

        Warto zlecić prowadzenie profilu firmy w Google agencji z kilku powodów. Agencja specjalizująca się w marketingu internetowym ma wiedzę i doświadczenie w optymalizacji profilu firmy w Google, co może przynieść lepsze wyniki i widoczność w wyszukiwarce. Agencja posiada na bieżąco aktualizowaną wiedzę i narzędzia, które ułatwiają zarządzanie i monitorowanie profilu firmy. Przez cały czas będzie śledzić opinie klientów i niezwłocznie odpowie na nie w sposób profesjonalny i rzeczowy. Z pewnością przełoży się to na reputację Twojej firmy. Specjaliści tacy jak Efectownia mogą pomóc w optymalizacji profilu firmy pod kątem lokalnego SEO, co zwiększa szanse na pojawienie się w wynikach wyszukiwania dla lokalnych zapytań.

        Jak wygląda krok po kroku zarządzanie wizytówką Google?

        Zarządzanie wizytówką własnej firmy w Google obejmuje:

        1. Regularne monitorowanie i aktualizowanie informacji o firmie, takich jak godziny otwarcia, numer telefonu, adres itp.
        2. Dodawanie atrakcyjnych i wysokiej jakości zdjęć ułatwiających zapoznanie się z samą firmą, jak i jej produktami lub usługami.
        3. Odpowiadanie na opinie klientów, zarówno pozytywne, jak i negatywne, w sposób profesjonalny i uprzejmy.
        4. Monitorowanie statystyk i analiza wyników, takich jak liczba wyświetleń profilu, kliknięcia linka kierującego na stronę internetową itp.
        5. Udostępnianie kluczowych informacji, promocji i nowości dotyczących firmy, jej produktów lub usług.

        Ile kosztuje prowadzenie Profilu Firmy w Google (konta Google Moja Firma)?

        Koszt prowadzenia Profilu Firmy w Google może się różnić w zależności od wybranej agencji. Cena jest ustalana na podstawie skali działań, zakresu usług, wielkości firmy i innych czynników. Warto skontaktować się z nami, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat cen.

        Dlaczego warto mieć profil firmowy w Google?

        Warto mieć profil firmowy w Google z kilku powodów. Po pierwsze dzięki temu możliwe jest zwiększenie widoczności w wynikach wyszukiwania. Posiadanie wizytówki Google może pomóc w pojawianiu się na wyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania dla lokalnych zapytań. Po drugie ułatwiamy potencjalnym klientom znalezienie kontaktu i podstawowych informacji o firmie, takich jak adres, godziny otwarcia, numer telefonu itp. Dzięki posiadaniu Profilu Firmy w Google budujemy zaufanie i reputację – pozytywne opinie klientów, zdjęcia, informacje o firmie mogą wpływać na postrzeganie firmy przez potencjalnych klientów. Za pomocą profilu firmowego możemy udostępniać aktualizacje, informacje o aktualnych promocjach i nowościach dotyczących naszej firmy. Z pomocą dedykowanych narzędzie mamy także możliwość analizy statystyk i danych dotyczących wizytówki, co pozwala na monitorowanie efektywności działań marketingowych.

        Jakie informacje powinny znaleźć się w Profilu Firmy w Google?

        Celem wizytówki jest maksymalne ułatwienie kontaktu klientowi z Twoją firmą, który na nią natrafi. W Profilu Firmy w Google powinny znaleźć się następujące informacje:

        1. Nazwa firmy – pamiętaj o tym, że nazwa podana w Profilu Firmy w Google powinna być zgodna z oficjalną nazwą firmy.
        2. Adres – dokładny adres firmy, niezbędny, aby klienci mogli łatwo znaleźć lokalizację i trafić do siedziby, zwłaszcza gdy prowadzisz działalność stacjonarną.
        3. Dni i godziny otwarcia – informacje o tym, kiedy firma jest czynna.
        4. Numer telefonu – numer telefonu do firmy, pod którym Twoi klienci uzyskają wszelkich niezbędnych informacji i odpowiedzi na nurtujące ich pytania.
        5. Strona internetowa – jeśli Twoja firma posiada stronę internetową, warto podać jej adres WWW.
        6. Opis firmy – krótki opis, który prezentuje podstawowe informacje o Twojej firmie, jej działalności i wartościach. Pozwoli to potencjalnym klientom poznać Cię bliżej.
        7. Zdjęcia – dodanie atrakcyjnych zdjęć prezentujących firmę, jej produkty lub usługi pozwoli Ci wyróżnić się wśród konkurencji i zbudować autentyczny wizerunek.
        8. Opinie klientów – opinie, oceny i recenzje klientów, mogą budować zaufanie i wpływać na reputację firmy. Klientów, którzy skorzystali z Twoich produktów lub usług, warto poprosić o dodanie opinii w wizytówce. Im więcej pozytywnych opinii uda Ci się zebrać, tym bardziej będziesz wiarygodny dla internautów, szczególnie tych, którzy natkną się na Twoją firmę po raz pierwszy. Nie zapomnij także o regularnym monitorowaniu wystawianych Twojej firmie opinii i odpowiadaniu na nie. Na renomę marki wpływają bowiem nie tylko opinie klientów, ale także to, jak dana firma traktuje swoich odbiorców i jaki poziom komunikacji prezentuje.
        9. Dodatkowe informacje – w zależności od branży i specyfiki działalności firmy, można dodać dodatkowe informacje, takie jak ceny, menu, oferty specjalne itp. Prowadzisz restaurację? Profil Firmy w Google to świetnie miejsce, żeby wyeksponować aktualne menu lub dodać zdjęcia potraw, które mogą zachęcić potencjalnych klientów. Tym sposobem podajesz wszystkie informacje klientowi na tacy, czym zwiększasz szansę na to, że wybierze właśnie Twoją firmę. W wizytówce możesz zamieścić także informacje o aktualnych promocjach i ofertach sezonowych. To dobry sposób na przyciągnięcie uwagi buszujących po sieci internatów. Dzięki temu, że w wizytówce możesz zamieścić wiele ważnych i przydatnych informacji naraz, staje się ona bardzo skutecznym narzędziem w promocji i budowaniu wizerunku firmy.

        Prowadzisz firmę lokalnie?

        Skontaktuj się z nami
        pomożemy Tobie.