Pytanie ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego, pojawia się bardzo często. Jednak odpowiedź na nie, nie jest taka prosta, a na pewno nie da się przyjąć jednej wartości dla każdego biznesu. Koszt pozycjonowania zależy bowiem od wielu czynników, takich jak: wielkość sklepu internetowego czy ilość kategorii i produktów. Kolejnym czynnikiem wpływającym na cenę jest konkurencyjność branży. Przykładowo w branży elektronicznej konkurencja jest bardzo duża i silna, a marża na produkcie stosunkowo niska. Do tego dochodzą koszty związane z contentem i link buildingiem (również w zależności od konkurencyjności branży), które potrafią pochłaniać dużą część budżetu. Nie możemy zatem udzielić nawet odpowiedzi zawężającej widełki, np. pozycjonowanie e-commerce kosztuje od 5 tys. złotych, bo każdorazowo dokonujemy osobnej analizy i wyceny, a doświadczenie pozwala nam twierdzić, że ceny mogą być bardzo zróżnicowane.