Pozycjonowanie strony i walka z konkurencją w organicznych wynikach wyszukiwania może zajmować od kilku miesięcy do nawet 1,5 roku. Co zrobić, żeby przyspieszyć efekty pozycjonowania? Nadal skuteczną metodą może być prowadzenie bloga firmowego i dodawanie tam artykułów blogowych z mniej konkurencyjnymi frazami kluczowymi. Napisanie zoptymalizowanego, zgodnego z zasadami SEO, merytorycznego i ciekawego tekstu to zajęcie […]
Zauważyłeś zmniejszenie liczby zamówień w swoim sklepie online? Inflacja i widmo kryzysu sprawiają, że pozyskiwanie klientów jest znacznie trudniejsze. Czy to oznacza, że nie warto już prowadzić sklepu internetowego? Oczywiście, że nie. Musisz jedynie wiedzieć, jak zachęcić klientów do zakupów w swoim sklepie online. Poznaj 15 praktycznych wskazówek. 15 trików, jak zachęcić klientów do zakupu […]
Chcesz rozpocząć promocję marki w mediach społecznościowych, ale przerażają Cię koszty? Dobra strategia i przemyślane działania sprawią, że nawet marki z niewielkim budżetem mogą rozpocząć skuteczną reklamę w social mediach. Nie daj się zaskoczyć wydatkom i nie pozwól na przepalanie budżetu. Sprawdź, jak zaplanować budżet na social media. Co obejmuje budżet na media społecznościowe? Jak […]
W ostatnich latach rośnie liczba osób decydujących się na odważny krok, jakim jest zmiana zawodu, a część z nich zostaje freelancerami. Jednym z najchętniej wybieranych kierunków jest SEO – freelancerzy SEO są coraz bardziej doceniani. Oferują podobny zakres usług do agencji marketingowych, jednak realizują je jednoosobowo. Czy warto zacząć freelance SEO? Jakie są zalety i […]
Podczas przygotowywania strony sklepu online dla swoich klientów, absolutnie nie możesz zaniedbywać jednego z najważniejszych miejsc serwisu, czyli zakładki Kontakt. Jeśli będzie nieskuteczna lub po prostu pełna błędów i niedociągnięć może spowodować, że ktoś nie zdecyduje się na nawiązanie kontaktu, nawet jeśli oferta firmy wyda mu się interesująca. Przekonaj się, jak możesz stworzyć perfekcyjną zakładkę […]
Twój biznes już od pewnego czasu jest w sieci, ale wciąż nie pojawił się na LinkedIn? Czym prędzej powinieneś nadrobić zaległości! Chociaż przedsiębiorcy mają dziś do wyboru liczne platformy odgrywające kluczową rolę w budowaniu relacji biznesowych czy promowaniu marki, warto wiedzieć, że szczególną popularnością cieszy się wspomniany już LinkedIn. Jest to ogromna społeczność profesjonalistów, do […]
Od pewnego czasu rośnie liczba wyszukiwań niegenerująca ruchu do znalezionych stron. Jedną z przyczyn tego zjawiska może być Zero Click Searches, czyli wyszukiwania bez kliknięć. Mamy z nim do czynienia wtedy, gdy szukający odpowiedzi nie klika w żadną konkretną witrynę, ponieważ niezbędne informacje otrzymuje już na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Czym dokładnie jest Zero Click […]
Na szczęście coraz więcej przedsiębiorców zdaje sobie sprawę, jak duże znaczenie może mieć Profil Firmy w Google (dawniej Google Moja Firma). Jest to narzędzie o ogromnym potencjale i jeśli odpowiednio je wykorzystasz, może m.in. przyciągnąć więcej klientów. Zdajemy sobie jednak sprawę, że zarządzanie wizytówkami Google może być niemałym wyzwaniem, szczególnie jeśli Twoja firma ma wiele […]
Wykorzystałeś już niezliczone sposoby na to, aby przyciągnąć użytkowników na swoją stronę internetową, ale one nie przynoszą efektów? Być może problemem jest szybkość ładowania strony. Gdy czas jest zbyt długi, większość potencjalnych klientów opuści stronę, zanim ta się w ogóle załaduje. Niestety jest to kwestia, która bywa zaniedbywana przez właścicieli stron WWW. Jak przyspieszyć stronę […]
Chcesz skorzystać z usług specjalisty, który zajmie się prowadzeniem Twojego konta na Instagramie? To świetny sposób, który oszczędza Twój czas i sprawia, że konto w mediach społecznościowych będzie dzięki temu profesjonalnie prowadzone. W takiej sytuacji musisz udzielić dostępu do swojego konta. Sprawdź, jak udzielić dostępu do konta na Instagramie. 2 triki, jak udzielić dostęp do […]