blog marketing
zachowania użytkowników na stronie sklepu
blog marketing

Prowadzisz sklep internetowy? Te zachowania użytkowników na stronie powinieneś śledzić!

Jak użytkownicy zachowują się na stronie sklepu internetowego? Istotnym składnikiem efektywnej strategii marketingowej jest zrozumienie sposobu, w jaki użytkownicy wchodzą w interakcje z elementami Twojej witryny. Bez względu na branżę, świadomość działań podejmowanych przez odwiedzających stronę, ich decyzji i zaangażowania z różnymi elementami, ma kluczowe znaczenie dla powodzenia biznesu. Przekonaj się, jakie zachowania na stronie […]

blog marketing poradniki
Marketing skierowany do pokolenia Z
blog marketing poradniki

Marketing skierowany do pokolenia Z. Zobacz, jakie strategie marketingowe przemawiają do Zetek!

Pokolenia nie są takie same – mają one różne preferencje i oczekiwania, chociażby w zakresie komunikatów marketingowych i strategii. To, co się sprawdza w przypadku millenialsów, niekoniecznie musi przynosić efekty, gdy chcemy dotrzeć do pokolenia Z. Biorąc pod uwagę fakt, że Zetki stanowią już całkiem istotną część rynku i mają rosnący wpływ na firmy, koniecznie […]

blog copywriting
blog w sklepie internetowym
blog copywriting

Blog w sklepie internetowym – czy warto go prowadzić?

Zastanawiasz się, czy blog jest obowiązkowym elementem każdego sklepu internetowego? Musisz wiedzieć, że jego prowadzenie pochłania sporo czasu i wiąże się z tym, że trzeba posiadać pewne umiejętności, być kreatywnym czy konsekwentnym w publikowaniu nowych treści. Mimo to zdecydowanie warto mieć blog w sklepie internetowym, ponieważ może on przynieść firmie wiele korzyści. Zapoznaj się z […]

blog poradniki
Jak zmniejszyć liczbę zwrotów w e-commerce?
blog poradniki

Jak zmniejszyć liczbę zwrotów w e-commerce?

Zwroty w e-commerce to zmora sprzedawców. Absolutnie nie jest to żadna nowość, a kupujący chętnie korzystają z tego prawa. Raport Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023” wskazuje, że aż 58% Polaków kupujących online zwróciło produkt zamówiony w Internecie więcej niż raz. Co więcej, około 50% respondentów stwierdziło, że miało taką sytuację nawet […]

blog poradniki
Jakie funkcjonalności powinien mieć e-commerce
blog poradniki

Jakie funkcjonalności powinien mieć e-commerce?

Wymagania klientów ciągle się zmieniają, a zwiększanie sprzedaży w sklepie online staje się coraz trudniejsze. Co możesz zrobić, aby dostosować e-commerce do potrzeb i oczekiwań konsumentów? Na szczęście są liczne sposoby na to, aby poprawić współczynnik konwersji. Wymaga to wdrożenia kilku najważniejszych funkcjonalności sklepu internetowego. Które powinieneś wykorzystać w serwisie? Dowiedz się więcej na ten […]

blog GMF
statystyki o Profilu Firmy w Google
blog GMF

15 ciekawych statystyk o Profilu Firmy w Google

Profil Firmy w Google to narzędzie, z którego musisz korzystać, niezależnie od tego, w jakiej działasz branży. Jeśli nie masz wizytówki w najpopularniejszej wyszukiwarce, to właściwie można powiedzieć, że tracisz mnóstwo potencjalnych klientów, którzy najzwyczajniej w świecie nie wiedzą o istnieniu Twojej firmy. Zebraliśmy dla Ciebie najciekawsze statystyki o Profilu Firmy w Google, aby udowodnić, […]

blog poradniki
wyszukiwanie głosowe
blog poradniki

Wyszukiwanie głosowe – czym jest i jak zoptymalizować stronę pod jego kątem?

W obecnych czasach optymalizacja strony pod kątem wyszukiwania głosowego jest niezwykle ważna. Żyjemy w świecie, w którym asystenci głosowi mają coraz większe znaczenie, zatem należy zadbać o dostosowanie witryny do voice search. Już kilka lat temu mówiono o tym, że komendy głosowe znacząco wpłyną na sposób interakcji człowieka z urządzeniami, a następnie skutecznie zastąpią wyszukiwania […]

blog poradniki
Strona nieobecna w Google
blog poradniki

Twoja strona nie jest widoczna w Google? Podpowiadamy przyczyny i rozwiązania tego problemu!

Gdy przedsiębiorca dostrzeże, że jego strona jest niewidoczna w Google, może ogarnąć go całkowite przerażenie. Nie ma co się dziwić, ponieważ widoczność w najpopularniejszej wyszukiwarce na świecie, czyli w Google, jest bardzo ważna. Przekłada się na ruch w witrynie i konwersję. Istnieje wiele powodów, przez które strona pozostaje nieobecna w Google. Przeczytaj nasz artykuł i […]

blog marketing
trendy e-commerce 2024
blog marketing

11 trendów e-commerce na 2024. Pamiętaj o nich!

W 2024 roku musimy nastawić się na kolejne zmiany w obszarze e-commerce, ponieważ pandemia całkowicie odmieniła oblicze sprzedaży internetowej. Nie mamy wątpliwości, że e-commerce jest przyszłością handlu, a jak wskazuje najnowszy raport Gemiusa „E-commerce w Polsce 2023”, aż 79% użytkowników Internetu w Polsce decyduje się na zakupy online. Na co trzeba nastawić się w 2024? […]

blog poradniki
Jak nadać dostęp do kanału YouTube?
blog poradniki

Jak nadać dostęp do kanału na YouTube?

Jak nadać dostęp do kanału na YouTube? To pytanie często zadają sobie osoby, które chcą zaprosić jakiegoś użytkownika do współpracy nad kanałem bądź zdecydować się na nawiązanie współpracy z agencją marketingową. Zdajemy sobie sprawę, że nadanie uprawnień nowej osobie może być nieco problematyczne, zwłaszcza jeśli robisz to po raz pierwszy. Dlatego przygotowaliśmy instrukcję, w której […]