Jak użytkownicy zachowują się na stronie sklepu internetowego? Istotnym składnikiem efektywnej strategii marketingowej jest zrozumienie sposobu, w jaki użytkownicy wchodzą w interakcje z elementami Twojej witryny. Bez względu na branżę, świadomość działań podejmowanych przez odwiedzających stronę, ich decyzji i zaangażowania z różnymi elementami, ma kluczowe znaczenie dla powodzenia biznesu. Przekonaj się, jakie zachowania na stronie […]
Pokolenia nie są takie same – mają one różne preferencje i oczekiwania, chociażby w zakresie komunikatów marketingowych i strategii. To, co się sprawdza w przypadku millenialsów, niekoniecznie musi przynosić efekty, gdy chcemy dotrzeć do pokolenia Z. Biorąc pod uwagę fakt, że Zetki stanowią już całkiem istotną część rynku i mają rosnący wpływ na firmy, koniecznie […]
Zastanawiasz się, czy blog jest obowiązkowym elementem każdego sklepu internetowego? Musisz wiedzieć, że jego prowadzenie pochłania sporo czasu i wiąże się z tym, że trzeba posiadać pewne umiejętności, być kreatywnym czy konsekwentnym w publikowaniu nowych treści. Mimo to zdecydowanie warto mieć blog w sklepie internetowym, ponieważ może on przynieść firmie wiele korzyści. Zapoznaj się z […]
Zwroty w e-commerce to zmora sprzedawców. Absolutnie nie jest to żadna nowość, a kupujący chętnie korzystają z tego prawa. Raport Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023” wskazuje, że aż 58% Polaków kupujących online zwróciło produkt zamówiony w Internecie więcej niż raz. Co więcej, około 50% respondentów stwierdziło, że miało taką sytuację nawet […]
Wymagania klientów ciągle się zmieniają, a zwiększanie sprzedaży w sklepie online staje się coraz trudniejsze. Co możesz zrobić, aby dostosować e-commerce do potrzeb i oczekiwań konsumentów? Na szczęście są liczne sposoby na to, aby poprawić współczynnik konwersji. Wymaga to wdrożenia kilku najważniejszych funkcjonalności sklepu internetowego. Które powinieneś wykorzystać w serwisie? Dowiedz się więcej na ten […]
Profil Firmy w Google to narzędzie, z którego musisz korzystać, niezależnie od tego, w jakiej działasz branży. Jeśli nie masz wizytówki w najpopularniejszej wyszukiwarce, to właściwie można powiedzieć, że tracisz mnóstwo potencjalnych klientów, którzy najzwyczajniej w świecie nie wiedzą o istnieniu Twojej firmy. Zebraliśmy dla Ciebie najciekawsze statystyki o Profilu Firmy w Google, aby udowodnić, […]
W obecnych czasach optymalizacja strony pod kątem wyszukiwania głosowego jest niezwykle ważna. Żyjemy w świecie, w którym asystenci głosowi mają coraz większe znaczenie, zatem należy zadbać o dostosowanie witryny do voice search. Już kilka lat temu mówiono o tym, że komendy głosowe znacząco wpłyną na sposób interakcji człowieka z urządzeniami, a następnie skutecznie zastąpią wyszukiwania […]
Gdy przedsiębiorca dostrzeże, że jego strona jest niewidoczna w Google, może ogarnąć go całkowite przerażenie. Nie ma co się dziwić, ponieważ widoczność w najpopularniejszej wyszukiwarce na świecie, czyli w Google, jest bardzo ważna. Przekłada się na ruch w witrynie i konwersję. Istnieje wiele powodów, przez które strona pozostaje nieobecna w Google. Przeczytaj nasz artykuł i […]
W 2024 roku musimy nastawić się na kolejne zmiany w obszarze e-commerce, ponieważ pandemia całkowicie odmieniła oblicze sprzedaży internetowej. Nie mamy wątpliwości, że e-commerce jest przyszłością handlu, a jak wskazuje najnowszy raport Gemiusa „E-commerce w Polsce 2023”, aż 79% użytkowników Internetu w Polsce decyduje się na zakupy online. Na co trzeba nastawić się w 2024? […]
Jak nadać dostęp do kanału na YouTube? To pytanie często zadają sobie osoby, które chcą zaprosić jakiegoś użytkownika do współpracy nad kanałem bądź zdecydować się na nawiązanie współpracy z agencją marketingową. Zdajemy sobie sprawę, że nadanie uprawnień nowej osobie może być nieco problematyczne, zwłaszcza jeśli robisz to po raz pierwszy. Dlatego przygotowaliśmy instrukcję, w której […]