Aby pisanie bloga osobistego lub firmowego przynosiło korzyści, trzeba wiedzieć jak robić to skutecznie. Wysokiej jakości treści i dobrze zaprojektowany wygląd wpisu blogowego sprawi, że odbiorcy chętniej będą odwiedzać Twój blog i czerpać z niego informacje. Jak pisać bloga, aby inni chcieli go czytać? Wbrew pozorom założenie witryny internetowej i publikowanie na niej treści nie […]
Każdy popełnia błędy – doskonale zdajemy sobie z tego sprawę. W świecie marketingu zdarzają się jednak niewybaczalne faile, o których publika nie zapomina nawet przez bardzo długi czas. I bynajmniej nie mówimy tutaj o literówkach widocznych na billboardach umieszczonych w centrum miasta. Nie mamy też na myśli przypadkowo udostępnionych kodów rabatowych opiewających na kwoty zdecydowanie […]
Z roku na rok zwiększa się ilość użytkowników sieci. Ostatnie dwa lata dodatkowo przyspieszyły tę tendencję. Nic więc dziwnego, że również zakupy w sieci stają się coraz częściej wybieraną opcją. Kupujemy nie tylko kosmetyki czy perfumy, ale także ubrania, obuwie, suplementy diety, artykuły do domu, produkty dla zwierząt, a nawet robimy zakupy spożywcze. Z tego […]
Internet zawiera wiele treści w różnym formacie. Część z nich przykuwa naszą uwagą na dłużej, podczas gdy reszta odstrasza ciągnącą się w nieskończoność ścianą tekstu, naszpikowaną niezrozumiałym żargonem. O ile jesteśmy ekspertem w danej dziedzinie – o tyle łatwiej zrozumieć co autor miał na myśli. Wśród specjalistów nie brakuje jednak osób, które zamiast profesjonalnego słownictwa […]
Jakiś czas temu na naszym blogu pojawił się artykuł: Real Time Marketing – co to jest i jak stworzyć dobrego RTM-a? Przykłady. Opisuję w nim, na czym polega RTM, jakie są jego zalety i pokazuję kilka przykładów ciekawych kreacji RTM z ostatnich lat. Jeśli jeszcze nie widziałeś, to zachęcam do nadrobienia zaległości. 😉 Tym razem […]
TikTok to globalny fenomen. Portal, który z aplikacji do lip-syncingu zdołał w krótkim czasie zmienić się w jeden z najpopularniejszych portali społecznościowych na świecie (i duchowego następcę Vine’a). Nawet, jeśli ktoś go nie używa, to zapewne chociaż o nim słyszał. Kwestia reklam w tym serwisie jest jednak wciąż stosunkowo niszowa w naszym kraju. Można znaleźć […]
Zdarzyło Ci się kiedyś zobaczyć na Facebooku post, który w sposób żartobliwy nawiązuje do aktualnych wydarzeń z kraju lub ze świata? Z pewnością nie raz. Pod takimi wpisami zazwyczaj pojawia się mnóstwo komentarzy typu: “Podwyżka dla osoby zajmującej się social mediami!”. Warto jednak wiedzieć, że rzadko kiedy jest to przypadkowe działanie, a RTM, czyli Real […]
Prawdopodobnie każdy z Was oglądał już liczne kampanie promocyjne szwedzkiej marki Ikea bądź amerykańskiego przedsiębiorstwa Apple. Spoty reklamowe niekwestionowanych liderów w swoich branżach odbijają się wśród odbiorców szerokim echem. Wiodące brandy na całym świecie już od kilku lat doskonale zdają sobie sprawę z tego, że bez odpowiednio ułożonej opowieści nie ma mowy o skutecznej sprzedaży […]
Rozbudowany system poleceń to jedna z najskuteczniejszych metod marketingowych. Badania wyraźnie pokazują, że ponad 70%[1] internautów ufa opiniom, które znajduje w sieci. Co więcej, ufa im równie mocno, co rekomendacjom przyjaciół. Dodatkowym aspektem jest przysłowiowy „szum” wywołany wokół produktu, usługi czy zjawiska, dzięki któremu mają one szanse szybciej i mocniej zagościć w świadomości odbiorców. W […]
Wraz z rozwojem marketingu internetowego pojawił się ogrom nowych możliwości. Firmy nierzadko wydają wielkie pieniądze, po to by zaistnieć w sieci. W końcu to w Internecie toczy się największy biznes. Wykupując usługę reklamową zakładasz, że druga strona wywiąże się z umowy, a Ty uzyskasz oczekiwane efekty. Jednak nie zawsze tak się dzieje. Nowe możliwości zarobkowe, […]
- 1
- 2