blog marketing
storytelling w marketingu
blog marketing

Storytelling w marketingu? Zobacz, jak pisać historie, które sprzedają!

Prawdopodobnie każdy z Was oglądał już liczne kampanie promocyjne szwedzkiej marki Ikea bądź amerykańskiego przedsiębiorstwa Apple. Spoty reklamowe niekwestionowanych liderów w swoich branżach odbijają się wśród odbiorców szerokim echem. Wiodące brandy na całym świecie już od kilku lat doskonale zdają sobie sprawę z tego, że bez odpowiednio ułożonej opowieści nie ma mowy o skutecznej sprzedaży […]

blog marketing
marketing-szeptany-czy-plotkowanie-w-internecie-moze-przyniesc-firmie-korzysci
blog marketing

Marketing szeptany. Czy plotkowanie w Internecie może przynieść firmie korzyści?

Rozbudowany system poleceń to jedna z najskuteczniejszych metod marketingowych. Badania wyraźnie pokazują, że ponad 70%[1] internautów ufa opiniom, które znajduje w sieci. Co więcej, ufa im równie mocno, co rekomendacjom przyjaciół. Dodatkowym aspektem jest przysłowiowy “szum” wywołany wokół produktu, usługi czy zjawiska, dzięki któremu mają one szanse szybciej i mocniej zagościć w świadomości odbiorców. W […]

blog marketing
Kłamstwo w sieci - czyli jaka część Internetu jest fałszywa?
blog marketing

Kłamstwo w sieci – czyli jaka część Internetu jest fałszywa?

Wraz z rozwojem marketingu internetowego pojawił się ogrom nowych możliwości. Firmy nierzadko wydają wielkie pieniądze, po to by zaistnieć w sieci. W końcu to w Internecie toczy się największy biznes. Wykupując usługę reklamową zakładasz, że druga strona wywiąże się z umowy, a Ty uzyskasz oczekiwane efekty.  Jednak nie zawsze tak się dzieje. Nowe możliwości zarobkowe, […]

blog marketing
7-grzechow-glownych-agencji-marketingowych-jak-nie-wspolpracowac-z-klientami
blog marketing

7 grzechów głównych agencji marketingowych. Jak NIE współpracować z klientami?

Zakres usług marketingowych i reklamowych puchnie w tempie wręcz geometrycznym. Nowe platformy, nowe narzędzia, nowe możliwości i… stare, co do zasady problemy, które pojawiać będą się niezależnie od stopnia technologicznego rozwoju. Dlaczego? Bo za każdym procesem, każdym sukcesem i każdą porażką stoją ludzie. Wspomagani przez maszyny, ale wciąż ludzie. Dzisiaj przyglądamy się więc siedmiu największym […]

blog social media
jak-zbudowac-marke-osobista-na-linkedin
blog social media

Jak budować markę osobistą na LinkedIn?

LinkedIn określany jest często mianem miejsca “przez profesjonalistów dla profesjonalistów, chcących komunikować się z innymi profesjonalistami” – i sporo jest w tym semantycznie zagmatwanym opisie prawdy. Czy jednak założony prawie 20 lat temu serwis faktycznie sprawdzi się u każdego? Jak budować markę osobistą na LinkedIn i czerpać z tego prawdziwą przyjemność? I, co najważniejsze, jak […]

blog marketing
Mikro influencer marketing – kim są mikro influencerzy i dlaczego warto z nimi współpracować?
blog marketing

Mikro influencer marketing – kim są mikro influencerzy i dlaczego warto z nimi współpracować?

Influencer marketing to jedna z form promocji marki w internecie, która zyskała popularność w momencie rozwoju mediów społecznościowych. Firmy szukają coraz to nowszych sposobów na to, aby trafić do swojej grupy odbiorców. Jednym z nich jest właśnie współpraca z influencerami, czyli osobami, które są aktywne w social mediach i zgromadziły wokół siebie większą grupę odbiorców. […]

blog marketing social media
Douyin - brat (ale nie blizniak) TikToka
blog marketing social media

Douyin – brat (ale nie bliźniak) TikToka

Pytając przypadkową osobę na ulicy, skąd pochodzi TikTok, zapewne nie byłoby problemu z uzyskaniem odpowiedzi „z Chin”. Rzecz jednak w tym, że po wpisaniu „TikTok” w wyszukiwarki chińskich sklepów z aplikacjami, nic takiego nie znajdziemy. Natrafimy za to na Douyin, czyli starszego o rok brata TikToka, stworzonego przez tę samą firmę. Chociaż niektórzy mówią o […]

blog hosting
Strona WWW ładuje się zbyt wolno To może być wina hostingu
blog hosting

Strona WWW ładuje się zbyt wolno? To może być wina hostingu!

Świat pędzi dziś szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Niemalże wszystko dostępne jest od ręki, bez konieczności czekania czy zapisywania się na listę oczekujących. Ba! Często nawet dostarczane wprost pod drzwi naszego domu. Wszystko to z jednego powodu – nienawidzimy czekać. Zasada ta tyczy się również Internetu. Jeśli Twoja strona ładuje się dłużej niż kilka sekund, możesz […]

blog
jaka jest rola chatobotow w biznesie i kiedy warto ich uzywac
blog

Jaka jest rola chatbotów w biznesie i kiedy ich używać?

Ktoś, kto regularnie porusza się po różnych zakamarkach Internetu, zapewne nieraz miał okazję zetknąć się z chatbotami, a być może nawet z nich skorzystać. Ze skutkiem pozytywnym lub negatywnym. Chatboty są niezwykle ciekawym tematem, zwłaszcza biorąc pod uwagę, dokąd ta technologia zdaje się zmierzać. Należy jednak grubą kreską oddzielić chatboty o przeznaczeniu biznesowym, będące tematem […]

blog marketing
plusy i minusy pracy w agencji marketingowej
blog marketing

Praca zdalna w agencji marketingowej – plusy i minusy takiego rozwiązania

W ostatnich miesiącach praca z domu wyszła z niszowej, dostępnej de facto dla niewielu formuły, w prawdziwy biznesowy mainstream. Przy okazji okazało się też, że coś, co wydawać mogłoby się zadaniem prostym (a wręcz przyjemnością!) naszpikowane jest wieloma problematycznymi aspektami. Jakie są plusy i minusy pracy zdalnej w agencji marketingowej? Jak zorganizować ją tak, aby […]