blog marketing
Konferencje marketingowe w 2024 - sprawdź, gdzie musisz być
blog marketing

Konferencje marketingowe w 2024 – sprawdź, gdzie musisz być!

W 2024 weszliśmy już na dobre, więc najwyższy czas przyjrzeć się konferencjom marketingowym, które odbędą się w tym roku. Jest ich naprawdę sporo, dlatego jeśli uwielbiasz takie wydarzenia, będziesz musiał zarezerwować sobie sporo czasu! Sprawdź, gdzie nie może Cię zabraknąć! Dlaczego warto brać udział w konferencjach marketingowych? Zastanawiasz się, czy jest w ogóle sens jeździć […]

marketing poradniki
Marketing skierowany do pokolenia baby boomers. Zobacz, jak się z nim komunikować!
marketing poradniki

Marketing skierowany do pokolenia baby boomers. Zobacz, jak się z nim komunikować!

Sprzedając produkty lub świadcząc usługi w sieci, należy zdawać sobie sprawę, jak ważna jest personalizacja komunikatu i dostosowywanie go do odbiorcy. Chodzi tutaj m.in. o wiek, płeć, czy zainteresowania. To dość trudne zadanie, z którym każdego dnia zmagają się agencje marketingowe. Nierzadko zgłaszają się do nich klienci, którzy chcą dotrzeć do jednego z najliczniejszych pokoleń […]

marketing poradniki
Marketing skierowany do pokolenia Y. Zobacz, jak dotrzeć do millenialsów!
marketing poradniki

Marketing skierowany do pokolenia Y. Zobacz, jak dotrzeć do millenialsów!

Pokolenie millenialsów to aktualnie największa grupa odbiorców marek w sieci. To 30- i 40-latkowie, którzy uwielbiają kontakt online i świetnie odnajdują się w świecie nowych technologii. Planujesz dotrzeć ze swoją ofertą do generacji millenialsów i zastanawiasz się, jak to zrobić skutecznie? Koniecznie zapoznaj się z tym wpisem i wykorzystaj odpowiednie kanały, aby trafić do igreków! […]

marketing poradniki
Marketing skierowany do pokolenia X
marketing poradniki

Marketing skierowany do pokolenia X. Sprawdź, jak komunikować się z zapomnianymi iksami!

Pokolenie X to jedna z wielu generacji, którą wydzielili socjologowie i psychologowie. Warto wiedzieć, że jest ono największą grupą osób aktywnych zawodowo. Jest to generacja, do której dość ciężko trafić z reklamą, ale to nie oznacza, że jest to zupełnie niemożliwe. Jak komunikować się z iksami? Gdzie ich szukać w sieci? O tym w naszym […]

blog marketing
jak okreslic grupe docelowo grafika
blog marketing

Jak określić grupę docelową i dotrzeć do konkretnego pokolenia? Wskazówki od Efectowni

Określenie grupy docelowej jest bardzo ważną kwestią. Jeśli nie przyłożysz się do tego lub zwyczajnie jej nie określisz, żadna reklama nie przyniesie pożądanych efektów. Wówczas wszelkie środki przeznaczone na kampanię zostaną zmarnowane. Najpewniej nie chcesz do tego dopuścić, dlatego jeśli chciałbyś, aby Twoja firma zyskała nowych klientów i generowała wysokie zyski, koniecznie poświęć wystarczająco dużo […]

marketing poradniki
Jak dodac wpis w wordpress
marketing poradniki

Jak dodać wpis w WordPressie – poradnik dla początkujących

Chcesz opublikować wpis w WordPressie, ale zupełnie nie wiesz, jak to zrobić? Niezależnie od tego, czy jesteś copywriterem, któremu po raz pierwszy zostało przydzielone takie zadanie czy też przedsiębiorcą, który postanowił sam prowadzić firmowego bloga i zwyczajnie nie wie, jak się za to zabrać, musisz przeczytać ten artykuł, w którym krok po kroku pokazujemy, jak […]

blog poradniki
Jak promować lokalną firmę w Google Ads Wskazówki od Efectowni
blog poradniki

Jak promować lokalną firmę w Google Ads? Wskazówki od Efectowni

Google Ads to popularny system reklamowy, który umożliwia promocję różnych biznesów – nie tylko tych o zasięgu krajowym, ale także takich, które działają na znacznie mniejszą skalę. Jest to potężne narzędzie marketingowe, które ułatwia lokalnym firmom dotarcie do swoich klientów. Dzięki niemu nawet bardzo małe firmy mogą skutecznie konkurować z dużymi graczami na rynku. W […]

marketing poradniki
Jak pozyskiwać opinie klientów Znamy na to najlepsze metody!
marketing poradniki

Jak pozyskiwać opinie klientów? Znamy na to najlepsze metody!

Jeśli działasz jako przedsiębiorca już od dłuższego czasu, zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, że niezadowoleni klienci znacznie częściej pozostawiają opinie w sieci i dzielą się swoimi spostrzeżeniami niż ci, którzy odnieśli pozytywne wrażenia. Nie jest to dziwne, ponieważ negatywne doświadczenia wywołują silniejsze emocje i sprawiają, że mamy ogromną chęć ostrzeżenia innych konsumentów. Dlatego tak […]

blog SEO
Czego możemy spodziewać się w branży SEO w 2024 roku - grafika główna
blog SEO

Czego możemy spodziewać się w branży SEO w 2024 roku?

2024 przyniesie spore zmiany w świecie SEO. Muszą być na nie przygotowani specjaliści ds. pozycjonowania i właściciele stron internetowych. Promowanie biznesów online będzie musiało przebiegać nieco inaczej, aby móc osiągać sukcesy. Sprawdź nasz wpis i razem z nami przyjrzyj się najnowszym trendom w SEO na 2024 roku. Będziemy świadkami wzrostu znaczenia sztucznej inteligencji 2024 to […]