blog
Jak pisać teksty na bloga? 5 zasad projektowania angażujących treści i omówienie optymalizacji SEO
blog

Jak pisać teksty na bloga? 5 zasad projektowania angażujących treści i omówienie optymalizacji SEO

Aby pisanie bloga osobistego lub firmowego przynosiło korzyści, trzeba wiedzieć jak robić to skutecznie. Wysokiej jakości treści i dobrze zaprojektowany wygląd wpisu blogowego sprawi, że odbiorcy chętniej będą odwiedzać Twój blog i czerpać z niego informacje. Jak pisać bloga, aby inni chcieli go czytać? Wbrew pozorom założenie witryny internetowej i publikowanie na niej treści nie […]

marketing
kampanie-marketingowe-ktore-okazaly-sie-fiaskiem
marketing

Kampanie marketingowe, które okazały się fiaskiem

Każdy popełnia błędy – doskonale zdajemy sobie z tego sprawę. W świecie marketingu zdarzają się jednak niewybaczalne faile, o których publika nie zapomina nawet przez bardzo długi czas. I bynajmniej nie mówimy tutaj o literówkach widocznych na billboardach umieszczonych w centrum miasta. Nie mamy też na myśli przypadkowo udostępnionych kodów rabatowych opiewających na kwoty zdecydowanie […]

blog
jak odpowiadać na opinie
blog

Wzrost liczby e-klientów – jak odpowiadać na opinie pojawiające się w sieci?

Z roku na rok zwiększa się ilość użytkowników sieci. Ostatnie dwa lata dodatkowo przyspieszyły tę tendencję. Nic więc dziwnego, że również zakupy w sieci stają się coraz częściej wybieraną opcją. Kupujemy nie tylko kosmetyki czy perfumy, ale także ubrania, obuwie, suplementy diety, artykuły do domu, produkty dla zwierząt, a nawet robimy zakupy spożywcze. Z tego […]

blog
UX writing
blog

UX writing – fundamentalna podstawa microcopy. Jak stworzyć treści zachęcające do dalszej lektury?

Internet zawiera wiele treści w różnym formacie. Część z nich przykuwa naszą uwagą na dłużej, podczas gdy reszta odstrasza ciągnącą się w nieskończoność ścianą tekstu, naszpikowaną niezrozumiałym żargonem. O ile jesteśmy ekspertem w danej dziedzinie – o tyle łatwiej zrozumieć co autor miał na myśli. Wśród specjalistów nie brakuje jednak osób, które zamiast profesjonalnego słownictwa […]

blog marketing
tiktok ads
blog marketing

TikTok Ads w Polsce – jak, za ile i czy warto?

TikTok to globalny fenomen. Portal, który z aplikacji do lip-syncingu zdołał w krótkim czasie zmienić się w jeden z najpopularniejszych portali społecznościowych na świecie (i duchowego następcę Vine’a). Nawet, jeśli ktoś go nie używa, to zapewne chociaż o nim słyszał. Kwestia reklam w tym serwisie jest jednak wciąż stosunkowo niszowa w naszym kraju. Można znaleźć […]

blog marketing
Real Time Marketing
blog marketing

Real Time Marketing – co to jest i jak stworzyć dobrego RTM-a? Przykłady

Zdarzyło Ci się kiedyś zobaczyć na Facebooku post, który w sposób żartobliwy nawiązuje do aktualnych wydarzeń z kraju lub ze świata? Z pewnością nie raz. Pod takimi wpisami zazwyczaj pojawia się mnóstwo komentarzy typu: “Podwyżka dla osoby zajmującej się social mediami!”. Warto jednak wiedzieć, że rzadko kiedy jest to przypadkowe działanie, a RTM, czyli Real […]

blog marketing
storytelling w marketingu
blog marketing

Storytelling w marketingu? Zobacz, jak pisać historie, które sprzedają!

Prawdopodobnie każdy z Was oglądał już liczne kampanie promocyjne szwedzkiej marki Ikea bądź amerykańskiego przedsiębiorstwa Apple. Spoty reklamowe niekwestionowanych liderów w swoich branżach odbijają się wśród odbiorców szerokim echem. Wiodące brandy na całym świecie już od kilku lat doskonale zdają sobie sprawę z tego, że bez odpowiednio ułożonej opowieści nie ma mowy o skutecznej sprzedaży […]

blog marketing
marketing-szeptany-czy-plotkowanie-w-internecie-moze-przyniesc-firmie-korzysci
blog marketing

Marketing szeptany. Czy plotkowanie w Internecie może przynieść firmie korzyści?

Rozbudowany system poleceń to jedna z najskuteczniejszych metod marketingowych. Badania wyraźnie pokazują, że ponad 70%[1] internautów ufa opiniom, które znajduje w sieci. Co więcej, ufa im równie mocno, co rekomendacjom przyjaciół. Dodatkowym aspektem jest przysłowiowy „szum” wywołany wokół produktu, usługi czy zjawiska, dzięki któremu mają one szanse szybciej i mocniej zagościć w świadomości odbiorców. W […]

blog marketing
Kłamstwo w sieci - czyli jaka część Internetu jest fałszywa?
blog marketing

Kłamstwo w sieci – czyli jaka część Internetu jest fałszywa?

Wraz z rozwojem marketingu internetowego pojawił się ogrom nowych możliwości. Firmy nierzadko wydają wielkie pieniądze, po to by zaistnieć w sieci. W końcu to w Internecie toczy się największy biznes. Wykupując usługę reklamową zakładasz, że druga strona wywiąże się z umowy, a Ty uzyskasz oczekiwane efekty.  Jednak nie zawsze tak się dzieje. Nowe możliwości zarobkowe, […]

  • 1
  • 2