Pracujesz jako copywriter albo dopiero planujesz nim zostać? A może zlecasz teksty copywriterom? Niezależnie od tego, w jakiej jesteś sytuacji, powinieneś znać najlepsze narzędzia copywritera, które ułatwiają tworzenie wysokiej jakości, wartościowych treści. Dzięki nim można dopasować materiały do wymagań wyszukiwarek i potrzeb odbiorców. Przygotowaliśmy listę polecanych programów – większość z nich jest po polsku, a […]
Praca w branży kreatywnej zazwyczaj jest przyjemna, ale czasem i problematyczna. Zdarzają się w niej bowiem takie dni, kiedy mamy mnóstwo pomysłów na posty, które warto umieścić w mediach społecznościowych. Jest ich tyle, że czasami aż ciężko zdecydować, które faktycznie warto wykorzystać. Jednak zdarza się też czas, kiedy trudno znaleźć nam jakikolwiek pomysł. Dlatego przygotowaliśmy […]
Dopiero zapoznajesz się bliżej z marketingiem internetowym? W takim razie nastaw się na to, że w sieci znajdziesz mnóstwo materiałów dotyczących platform marketingowych czy strategii. Część z nich na pewno będzie dotyczyła Google Ads, czyli popularnego systemu reklamowego Google, który ruszył 23 października 2000 roku. Jak możesz się domyśleć, nie brakuje opinii czy artykułów na […]
Od wielu lat używamy ich, aby wyrazić swoje emocje w wiadomościach tekstowych. Właściwie trudno wyobrazić sobie bez nich Internet. Emoji, bo o nich mowa, pojawiają się dosłownie wszędzie – nie tylko w naszych wiadomościach prywatnych, ale również w komentarzach w mediach społecznościowych, w reakcjach pod postami, opisach produktów czy e-mailach. Są one bardzo chętnie używane […]
Czy jest ktoś, kto lubi reklamy? Większość z nas najchętniej by je całkowicie usunęła z telewizji, Internetu i radia. Zwykle nie są one mile widziane, ale jest taki czas raz w roku, kiedy niekoniecznie chcemy je pomijać. To okres świąteczny, w którym wiele marek wypuszcza ciekawe, wartościowe i często wzruszające reklamy. Przygotowaliśmy zestawienie najlepszych kampanii […]
Podczas tworzenia rozmaitych materiałów do sieci trzeba koniecznie zadbać o ich poziom merytoryczny. Muszą być one atrakcyjne i ciekawe, ale oprócz tego powinny być także estetyczne. W tym celu można sięgnąć po darmowe grafiki i zdjęcia dostępne w Internecie. Skąd możesz je legalnie pobierać? Dlaczego w ogóle warto umieszczać je w tekstach? O tym w […]
SEO – czy naprawdę działa? Sceptycyzm wobec SEO jest zrozumiały w erze natłoku reklam i płatnych kampanii. Polecamy zapoznać się z przygotowanymi przez nas statystykami, które zmienią sposób, w jaki postrzegasz SEO. Zachęcamy do głębszej analizy danych, które sprawią, że przekonasz się do inwestycji w pozycjonowanie strony internetowej. Nawet 68% doświadczeń online zaczyna się od […]
X (dawny Twitter) możemy uznać za jedną z najpopularniejszych platform mediów społecznościowych. To przestrzeń, w której każdy może dzielić się swoimi przemyśleniami. Stanowi świetne miejsce również do promocji własnego biznesu. Czy warto z niego korzystać? Jak założyć konto na X? Wszystkie najważniejsze informacje na ten temat uzyskasz z naszego artykułu. Zachęcamy do lektury! Czym jest […]
Najlepiej znasz swój biznes, więc dlaczego nie miałbyś samodzielnie pozycjonować firmy? W końcu ta usługa oferowana przez agencje marketingowe kosztuje niemało, zatem może jest to sposób, by zaoszczędzić nieco pieniędzy? Wierzymy, że jesteś dobrym przedsiębiorcą, jednak musisz zdawać sobie sprawę z tego, że środowisko pozycjonowania nieustannie się zmienia. Z tego powodu, chociaż samodzielne pozycjonowanie wydaje […]
Wszyscy właściciele stron WWW zapewne choć raz słyszeli o pozycjonowaniu. To jedna z głównych usług oferowanych przez agencje marketingowe, dzięki której strona może znaleźć się wyżej w wynikach wyszukiwania. Przygotowana przez nas checklista SEO jest listą działań, które wykonuje się w ramach pozycjonowania. Polecamy zapoznać się z nią, jeśli rozważasz nawiązanie współpracy z agencją lub […]