blog Link building SEO
Czy warto inwestować w link building w 2025 roku
blog Link building SEO

Czy warto inwestować w link building w 2025 roku?

Dwa najważniejsze elementy SEO to linki i content. To główne elementy strategii, które wpływają na skuteczność pozycjonowania. Pytanie brzmi, czy nadal są aktualne? Algorytmy i oczekiwania użytkowników stale się zmieniają, a do tego sporo namieszała sztuczna inteligencja. Dlatego sprawdźmy – czy warto inwestować w link building w 2025 roku i jaka strategia przynosi najlepsze efekty. […]

blog Reklama social media
Reklamy YouTube Shorts – czy warto inwestować w krótkie formaty
blog Reklama social media

Reklamy YouTube Shorts – czy warto inwestować w krótkie formaty?

Twórcy YouTube kładą ogromny nacisk na rozwój Shorts ze względu na popularność krótkich treści. Właśnie to sprawiło, że YouTube Shorts ma już do 70 mld wyświetleń dziennie w aplikacji – dane z 2024 roku, więc w 2025 roku liczba ta zapewne będzie jeszcze wyższa. Dlatego coraz więcej firm chce skorzystać z tego potencjału i zainwestować w […]

blog copywriting
Psycholingwistyka w copywritingu – jak słowa wpływają na decyzje konsumentów
blog copywriting

Psycholingwistyka w copywritingu – jak słowa wpływają na decyzje konsumentów?

Treści w reklamach, na stronach czy w mediach społecznościowych mają moc i realny wpływ na decyzje zakupowe. Chcesz dowiedzieć się, jak słowa wywołują emocje i zmieniają sposób postrzegania świata? Przekonaj się, czym jest psycholingwistyka w copywritingu i jak stworzyć content, który realnie wpływa na zwiększenie wyników sprzedaży. Co to jest psycholingwistyka? Psycholingwistyka to interdyscyplinarna dziedzina […]

blog Reklama social media
Najlepsze formaty reklamowe na TikToku dla branży modowej
blog Reklama social media

Najlepsze formaty reklamowe na TikToku dla branży modowej

Według danych Statista już w 2021 roku blisko 44% marek modowych i luksusowych potwierdziło, że wdrożyło kampanie na TikToku. Liczby te nieustannie rosną, dlatego, jeśli chcesz wypromować swoją markę modową, powinieneś włączyć do strategii marketingowej kampanię na TikToku. Najważniejsze jest to, abyś dobrze zaplanował działania marketingowe. Poznaj najlepsze formaty reklamowe na TikToku dla branży modowej – przyciągnij […]

blog SEO
Jak zwiększyć ruch organiczny na stronie
blog SEO

Jak zwiększyć ruch organiczny na stronie? 18 sposobów

Zadbałeś o UX, zainwestowałeś w nowoczesną stronę i stworzyłeś spójną identyfikację wizualną, a mimo to, co tu dużo pisać – ruch na stronie jest znikomy? Internet jest przeładowany stronami internetowymi, a ładna witryna to już zdecydowanie zbyt mało, żeby przyciągnąć użytkowników. Jak zwiększyć ruch organiczny na stronie? Poznaj 18 trików, które działają u 80% właścicieli […]

blog Reklama
Jak stworzyć efektywne kampanie PPC dla branży turystycznej
blog Reklama

Jak stworzyć efektywne kampanie PPC dla branży turystycznej?

Prowadzenie profilu w mediach społecznościowych, a nawet pozycjonowanie strony mogą nie wystarczyć, gdy chcesz promować ofertę w branży turystycznej. Zainwestuj również w płatne kampanie – w np. Google Ads i Meta Ads. Dzięki temu szybciej dotrzesz do potencjalnych klientów i zwiększysz szansę na wzrost konwersji. Przekonaj się, jak stworzyć efektywne kampanie PPC dla branży turystycznej. […]

blog poradniki SEO
jak wykorzystać Google Trends w SEO
blog poradniki SEO

Jak wykorzystać Google Trends do optymalizacji SEO?

Wybranie najskuteczniejszych słów kluczowych to czasochłonne zadanie. Podczas podejmowania decyzji musisz znaleźć idealny balans między liczbą wyszukiwań a poziomem konkurencyjności. Zazwyczaj do analizy słów kluczowych polecamy takie narzędzia jak Senuto czy Semstorm, ale tym razem mamy do zaproponowania jeszcze jedno świetne i całkowicie darmowe narzędzie, czyli Google Trends. Sprawdź, jak działa i jak wykorzystać Google […]

blog SEO SEO lokalne
Google Lens – jak wykorzystać do poprawy SEO
blog SEO SEO lokalne

Google Lens – jak wykorzystać do poprawy SEO?

Zgodnie z danymi Google każdego miesiąca Google Lens jest używane do ponad 20 mld wyszukiwań wizualnych. Z czego wynika ogromna popularność tego rozwiązania? Pozwala użytkownikom znaleźć dokładnie taki produkt, jakiego szukają, a dzięki temu mogą zaoszczędzić mnóstwo czasu. Dlatego to świetny sposób na zwiększenie zasięgów, konwersji i dotarcie do potencjalnych klientów. Przekonaj się, jak wykorzystać Google Lens […]

blog poradniki SEO
Czym jest depozycjonowanie
blog poradniki SEO

Czym jest depozycjonowanie? Jak zabezpieczyć stronę przed atakami konkurencji?

Myślisz, że Twoja konkurencja zawsze gra uczciwie? Niestety nie. Pisanie fałszywych, negatywnych opinii, podszywanie się pod klientów czy depozycjonowanie to nadal bardzo częste działania, przez które tracisz klientów i pogarszasz renomę swojej marki. Jak zabezpieczyć stronę przed atakami konkurencji? Poznaj skuteczne triki i przekonaj się, czym naprawdę jest depozycjonowanie. Czym jest depozycjonowanie? Depozycjonowanie to działania SEO, […]

blog copywriting
Neuromarketing w copywritingu
blog copywriting

Neuromarketing w copywritingu – jak wykorzystać emocje w tekstach?

Czy wiesz, że według badań aż 85% decyzji zakupowych podejmujemy spontanicznie, bez analizy? Oznacza to, że kierujemy się uczuciami, emocjami i przeczuciem. Wpływają na nas opisy produktów, kolory użyte przez markę i dowody społeczne, mające wzbudzić zaufanie. Wszystko to neuromarketing, który zachęca do decyzji zakupowej. Coraz więcej specjalistów twierdzi, że to przyszłość branży, więc nie pozostawaj w […]

blog SEO
wpływ wieku domeny na pozycjonowanie
blog SEO

Wpływ wieku domeny na pozycjonowanie – mit czy fakt?

Skuteczne pozycjonowanie strony internetowej polega w dużej mierze na dwóch zadaniach – dopasowaniu strony do algorytmu wyszukiwarki i pozyskiwaniu wartościowych linków zewnętrznych, które zwiększą wiarygodność strony. Niestety Google i inne wyszukiwarki nie dzielą się wszystkimi czynnikami rankingowymi, decydującymi o tym, która strona jest na czele listy wyszukiwań. Dlatego powstaje wiele mitów, które niewiele mają wspólnego […]

blog poradniki SEO
Czemu Twoje SEO nie działa
blog poradniki SEO

Twoje SEO nie działa? Oto co może blokować Twoje wyniki

Gdy inwestujesz w pozycjonowanie strony internetowej, liczysz na wzrost ruchu i dotarcie do nowych klientów, a w konsekwencji ma to doprowadzić do zwiększenia sprzedaży. Co jeśli SEO nie działa i pomimo miesięcy intensywnej pracy lub kilkutysięcznego budżetu efekty nie przychodzą? Sprawdź, dlaczego pozycjonowanie nie działa i co należy zmienić, aby zwiększyć skuteczność SEO. Dlaczego SEO […]

blog poradniki SEO
Optymalizacja treści pod AI – 13 trików
blog poradniki SEO

Optymalizacja treści pod AI – 13 trików

Sztuczna inteligencja na dobre zmienia zasady gry. Wpływa na wygląd, styl i jakość treści – artykułów blogowych, treści w mediach społecznościowych, landing page i wielu innych. Co zrobić, żeby zwiększyć widoczność w wynikach wyszukiwania, wyprzedzić konkurencję, zadbać o zaangażowanie odbiorców i konwersję? Niezbędna jest optymalizacja treści pod AI. Poznaj 13 praktycznych trików, dzięki którym Twoje […]

blog Reklama social media
Jakie są najczęstsze błędy w reklamie na TikToku
blog Reklama social media

Jakie są najczęstsze błędy w reklamie na TikToku? Jak ich unikać?

Chcesz trafiać ze swoją reklamą do młodych odbiorców? Zatem musisz być obecny na TikToku, gdzie według danych Mediapanel gromadzi się aż 11-13 mln użytkowników z Polski. Najliczniejszą grupą są osoby w wieku 7-14 lat (ponad 2 mln), z platformy chętnie korzystają też użytkownicy w przedziale wiekowym 15-19 i 30-34 lat. Zadbaj o skuteczność kampanii, dowiedz […]

blog social media
Jak wykorzystać grupy na Facebooku do promocji marki
blog social media

Jak wykorzystać grupy na Facebooku do promocji marki?

Szukasz mniej standardowego sposobu promocji swojej marki i oferty? Świetnym rozwiązaniem są grupy na Facebooku, tym bardziej że użytkownicy są coraz bardziej zmęczeni kontaktem z internetowymi trollami i napływem niskiej jakości treści. Dlatego możesz stworzyć przestrzeń, która będzie łączyć użytkowników o podobnych zainteresowaniach, gdzie znajdą się jedynie wiarygodne informacje, a do tego Twojej marce umożliwi […]