Coraz więcej osób korzysta z internetu na różnych urządzeniach, takich jak komputery, telefony czy tablety, a także w różnych sytuacjach. Dlatego bardzo ważne jest, aby strony internetowe były proste i wygodne w obsłudze dla każdego, również dla osób z różnymi niepełnosprawnościami. Standard WCAG 2.2 to zbiór jasnych zasad, które pomagają twórcom stron zadbać o ich […]
M-commerce to jeden z najszybciej rozwijających się segmentów e-commerce, napędzany ogromną popularnością smartfonów oraz łatwym dostępem do mobilnego Internetu. Dziś telefon stał się nie tylko środkiem komunikacji, ale również mobilnym centrum handlowym. Z danych Gemius wynika, że 75% Internautów robi zakupy właśnie za pomocą smartfona. Dowiedz się, czym jest m-commerce i sprawdź, jak wykorzystać m-commerce […]
Nagłówki w tekstach sprawiają, że czytanie staje się przyjemniejsze, a znajdowanie potrzebnych informacji znacznie szybsze i łatwiejsze. Gdy tworzysz teksty na stronę lub bloga, musisz wiedzieć, jak prawidłowo dodawać nagłówki i jak tworzyć chwytliwe teksty, które przyciągają uwagę użytkowników. Z naszego artykułu dowiesz się też, jak pisać nagłówki zgodnie z zasadami SEO, aby zwiększyć widoczność […]
Guest posting, czyli gościnne publikowanie to nadal popularny i skuteczny sposób na zwiększenie zasięgu marki i docieranie do nowych odbiorców. Kluczowe jest to, aby publikować artykuły na blogach firm lub osób, które mają spory zasięg lub liczną społeczność, składającą się z przedstawicieli Twojej grupy docelowej. W takiej sytuacji publikowanie artykułów przynosi sporo korzyści, np. zwiększa […]
Inwestowanie w pozycjonowanie strony to podstawa skutecznego marketingu internetowego, które pozwala zwiększyć konwersję i ruch na stronie. Jednym z elementów skutecznej strategii SEO może być zbudowanie zaplecza SEO. Przekonaj się, dlaczego warto tworzyć zaplecze SEO oraz dowiedz się, jak stworzyć zaplecze zgodne z wytycznymi Google. Co to jest zaplecze SEO? Zastanawiasz się, co to jest […]
Chcesz przyspieszyć pozycjonowanie strony? Jednym ze sposobów na szybsze indeksowanie podstron przez roboty Google jest utworzenie i przesłanie mapy strony internetowej XML do Google Search Console. Szybsze efekty SEO równają się wzrostowi ruchu na stronie i zwiększeniu konwersji. Dlatego sprawdź, jak utworzyć mapę strony internetowej. Prosto i szybko. Co to jest mapa strony internetowej? Mapa […]
Google Ads to potężne narzędzie marketingowe, ponieważ pozwala docierać do klientów w precyzyjny i skuteczny sposób. Umożliwia dostęp do ogromnej liczby użytkowników – według danych Statcounter.com w maju 2023 roku 95,72% użytkowników z Polski korzystało z Google. Jednak zanim rozpoczniesz działania promocyjne z wykorzystaniem Google, dowiedz się, jakie są rodzaje kampanii Google Ads, w które […]
Co zrobić, żeby kupujący powrócił do porzuconego wcześniej koszyka? Jak sprawić, aby użytkownik, który wszedł na Twoją stronę, zostawił swój e-mail i zapisał się na newsletter? Dobrym sposobem może być uruchomienie kampanii remarketingowej w Google Ads. Nie wiesz, jak to zrobić? W takim razie zapraszamy do czytania! Co to jest remarketing? W dużym uproszczeniu remarketing […]
Szukasz pomysłu na dodatkowy zarobek? Google AdSense to narzędzie, dzięki któremu zaczniesz zarabiać na reklamach wyświetlanych na Twojej stronie. Ile można w ten sposób zarobić i czy to się właściwie opłaca? Sprawdźmy to! Z naszego artykułu dowiesz się, jak zarabiać na Google AdSense. Co jest Google AdSense? Google AdSense to serwis reklamowy Google, który umożliwia […]
Prowadzenie własnego sklepu internetowego już nie musi być tak czasochłonne, jak jeszcze niedawno. Sztuczna inteligencja sprawia, że wiele zadań można łatwo i szybko automatyzować. Trzeba tylko wiedzieć, jak to zrobić i jakie narzędzia wykorzystać. Na początek proponujemy darmową lub płatną wersję ChatGPT. Poznaj już teraz 18 sposobów, jak wykorzystać ChatGPT w swoim e-commerce. 18 sposobów, […]
Jak zadbać o doświadczenia klientów i dopasować sklep internetowy do oczekiwań współczesnych użytkowników? Potrzebujesz elastycznej technologii, która pozwoli na szybkie i efektywne dostosowanie wyglądu sklepu i jego funkcjonalności w zależności od potrzeb i trendów. Rozwiązaniem jest Headless Commerce, czyli koncepcja, której celem jest oddzielenie warstwy frontendowej od backendowej. Sprawdź już teraz, co to jest Headless […]
Jak zwiększyć zaangażowanie odbiorców w mediach społecznościowych, poprawić wizerunek marki i sprzedaż? Jednym z rozwiązań może być influencer marketing – zgodnie z danymi The State of Influencer Marketing 2024 globalna wartość influencer marketingu w 2024 roku wynosiła 24 mld dolarów. Chcesz skorzystać z możliwości, jakie daje influencer marketing? Najważniejsze jest dopasowanie odpowiedniego influencera do swojej […]
Strona główna to wizytówka każdej witryny – pamiętaj, że zaledwie 2-3 sekundy decydują o tym, czy użytkownik pozostanie na Twojej stronie. Dobrze zaprojektowana home page powinna być intuicyjna w obsłudze, zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarki i konwersji, a do tego zachwycać atrakcyjnym wyglądem. Dowiedz się, jak powinna wyglądać home page, aby zwiększała zaangażowanie użytkowników. Co to […]
Tworzysz filmy na YouTube, ale nie zadowalają Cię osiągane wynikami? Być może nie działasz zgodnie z obowiązującymi wytycznymi, a przez to tracisz zasięgi i docierasz jedynie do garstki widzów. Jak to zmienić? Sprawdź, jak działa algorytm YouTube, zwiększ zaangażowanie użytkowników i stwórz lojalną widownię. Jak działa algorytm YouTube w 2025 roku? Podobnie, jak w przypadku […]
Jak zwiększyć efekty SEO w prosty i szybki sposób? Zacznij od budowy adresu URL, który będzie SEO friendly. Nie pomijaj tego elementu, ponieważ stanowi jeden z kluczowych elementów skutecznego SEO. Dobrze skonstruowany link poprawi widoczność w Google i zwiększy zaufanie odbiorców. Interesuje Cię budowa adresu URL a SEO? Sprawdź, jak to zrobić. Czym jest adres […]
Otwierasz swój pierwszy sklep internetowy i nie wiesz, jak go reklamować? Bez skutecznej i przemyślanej strategii marketingowej Twój e-sklep nie ma szans na sukces. Jednym ze sposobów reklamy sklepu internetowego jest stworzenie akcji promocyjnej. Sprawdź, jak planować akcje promocyjne w e-commerce, aby zwiększyć zasięg, sprzedaż i zyskać lojalność klientów. Czym jest akcja promocyjna? Akcja promocyjna […]