Kwiecień, maj, czerwiec – trzy miesiące, które mogą znacząco wpłynąć na wyniki Twojej marki. Czy wiesz już, jak maksymalnie wykorzystasz ten czas pełen okazji: od wiosennych wyprzedaży, przez Dzień Matki, aż po pierwsze letnie kampanie? Nie powielaj schematów i nie idź drogą „jakoś to będzie”. Zamiast tego postaraj się odpowiedzieć na realne potrzeby Twojej grupy […]
Ahrefs to jedno z najczęściej wykorzystywanych narzędzi SEO, stanowiące kluczowe wsparcie dla specjalistów zajmujących się optymalizacją stron. Oferuje szeroki wachlarz funkcji, w tym raporty, analizy linków, strategię treści i aspekty techniczne, co czyni go nieocenionym narzędziem w branży. Z 23,08% udziału w rynku (na marzec 2025), Ahrefs zdecydowanie wyprzedza konkurencję, taką jak SEMrush (6,91%) czy […]
Jedna z najszybciej rozwijających się platform, na którą codziennie trafia ok. 34 miliony filmów. Aplikacja, której miesięczna liczba aktywnych użytkowników wynosi ponad miliard. TikTok, bo właśnie o nim mowa, dla wielu stał się w ostatnich latach centrum rozrywki, źródłem wiedzy o tym, co dzieje się na świecie, platformą edukacyjną, a nawet wyszukiwarką internetową. To prawdziwe […]
Według badań WorldSteam z 2022 roku średni współczynnik konwersji w reklamach Google Ads wynosi aż 3,75%. Wiąże się to z popularnością wyszukiwarki Google oraz zaufaniem, jakim użytkownicy darzą reklamy Google. Dlatego ok. 65% małych i średnich firm stawia na reklamy Google Ads. Ty również inwestujesz w reklamy Google, ale nie osiągasz oczekiwanych wyników? Może się […]
Co robi potencjalny klient jeszcze zanim napisze wiadomość, zadzwoni lub odwiedzi siedzibę firmy? Sprawdza opinie na temat firmy w Google. I na podstawie pozytywnych lub negatywnych opinii podejmuje decyzję, czy warto skorzystać z usług danej firmy, czy nie. Dlatego tak ważne jest zarządzanie internetową wizytówką, czyli Profilem Firmy, bo to jedno z najistotniejszych źródeł informacji […]
Tik Tok to najprężniej rozwijający się serwis społecznościowy, z którego w 2024 roku korzystało ok. 11,5 mln dorosłych użytkowników z Polski – dane na podstawie raportu Digital 2024 Poland. Dlatego coraz więcej firm wykorzystuje TikToka do promocji swojej firmy. Pytanie brzmi, czy TikTok jest dla wszystkich firm? Kiedy warto reklamować markę na TikToku? Sprawdźmy to. […]
Nie masz dużego budżetu na marketing, a może szukasz sposobu na dywersyfikację kanałów reklamy? Rozwiązaniem może być konkurencja Google Ads, czyli Microsoft Ads. Platforma ta umożliwia docieranie do użytkowników korzystających z wyszukiwarek Bing czy Yahoo. Czy Microsoft Ads może zapewnić tyle samo korzyści co Google Ads? Porównajmy oba te rozwiązania i sprawdźmy, czy warto inwestować […]
Używasz pojęcia „retargeting” i „remarketing” jako synonimy? To błąd i co ciekawe popełniany nadal dość często nawet przez osoby z branży marketingowej. Podobne brzmienie obu słów bywa mylące. Dlatego zdecydowaliśmy się przygotować artykuł, dzięki któremu dowiesz się, co to jest retargeting i remarketing, a także odkryjesz różnice między tymi pojęciami. Zapraszamy do czytania! Co to […]
Chcesz rozpocząć kampanię reklamową w Google Ads? Z powodu naruszenia zasad Google, problemów z niewłaściwą treścią czy też przyczyn technicznych reklama może zostać odrzucona przez Google. Co powinieneś wtedy zrobić? Sprawdź, dlaczego została odrzucona reklama Google Ads i co zrobić, żeby Google pozytywnie zweryfikowało Twoją reklamę. Dlaczego reklama Google Ads została odrzucona? Reklamy w Google […]
Współpraca z agencją marketingową może trwać kilka miesięcy, ale też niejednokrotnie trwa nawet kilka lat. Rosnąca konkurencja narzuca na przedsiębiorstwa ciągły rozwój i zwiększanie zasięgu, które ma doprowadzić do pozyskiwania nowych klientów i utrzymywanie stabilnego zysku. Pytanie brzmi, czy współpraca z agencją zawsze się opłaca? I co najważniejsze – jakie sygnały ostrzegawcze wskazują na to, […]
Wizytówka Google czy też Profil Firmy Google ma kluczowe znaczenie dla lokalnego SEO. Dlatego powinieneś zadbać zarówno o prawidłowe uzupełnienie wszystkich danych, jak i o optymalizację oraz pozycjonowanie Profilu Firmy. Dzięki temu wizytówka stanie się lepiej widoczna w wynikach wyszukiwania i zwiększy rozpoznawalność Twojej marki. Przekonaj się, dlaczego audyt wizytówki Google jest ważny i jak […]
Nowelizacja Kodeksu Etyki Lekarskiej sprawiła, że od 2025 roku lekarze zyskają więcej możliwości związanych z reklamowaniem prowadzonej przez nich praktyki lekarskiej. Co będą mogli reklamować lekarze, a czego nadal nie? Sprawdźmy to! Zmiany związane z reklamą lekarzy w 2025 roku – jakie możliwości zapewnia nowelizacja kodeksu? Zmiana jest związana z obowiązkiem dostosowania polskich przepisów do […]
Dla marketerów, właścicieli stron internetowych lub e-commerce funkcja autouzupełniania jest bardzo przydatna. Dzięki niej w prosty i szybki sposób zyskasz dostęp do wielu cennych informacji na temat intencji i potrzeb użytkowników. Pozwala również znaleźć nowe frazy i tematy. Dowiedz się zatem, czym jest autouzupełnianie w Google i skorzystaj z możliwości, jakie zapewnia ta funkcja. Czym […]
Integralną częścią prowadzenia sklepu internetowego są zwroty i reklamacje. Trudno jest ich uniknąć, dlatego ważne jest wdrożenie działań, które pozwolą ograniczyć liczbę reklamacji. Kluczowe znaczenie ma także postępowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przeciwnym razie narazisz się na niepochlebne opinie i kontrolę UOKiK. Sprawdź, co musisz wiedzieć o reklamacji w sprzedaży online – z naszym […]
Zastanawiasz się, jak zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie internetowym? Zacznij od tego, aby zbadać satysfakcję klienta. Dowiedz się, czy strona jest dopasowana do potrzeb potencjalnych klientów i zachęca do ponownych odwiedzin. Sprawdź, jak mierzyć satysfakcję klientów w e-commerce przy pomocy kilku ważnych wskaźników. Czym jest satysfakcja klienta i dlaczego jest tak ważna w branży e-commerce? […]
Masz problem z porzuconymi koszykami, niewielką konwersją w stosunku do liczby odwiedzających, a może użytkownicy pozostają na Twojej stronie zaledwie kilka sekund? Może to oznaczać, że Twoja witryna jest źle zaprojektowana, nieintuicyjna lub przytłaczająca. Czas to zmienić, abyś dostrzegł wzrost konwersji i poprawił doświadczenia użytkowników. Dowiedz się, co najbardziej irytuje użytkowników odwiedzających strony internetowe i […]