reklama-google
2
case study

194 leady w 3 miesiące
na produkty warte ~200 tys.

Kim jest nasz klient? 🏠 LOFTOWE DOMY to firma oferująca projekty, produkcję i montaż m.in. domów modułowych niewymagających zezwolenia.

Zwróciła się do nas w celu pozyskania dużej ilości wartościowych leadów w krótkim czasie. Wspólnie zdecydowaliśmy o wykorzystaniu w tym celu systemu reklamowego Google.

Skuteczna kampania Google Ads pozwoliła znacznie zwiększyć zainteresowanie produktem.

📈  Poniżej objaśnimy krok po kroku, jak działaliśmy i co sprawiło, że udało nam się w ciągu 3 miesięcy kampanii, wygenerować niemal 200 zapytań.

Czytaj dalej – WARTO ⤵

case study

Efekty kampanii Google Ads dla Loftowych Domów

9 062 złotych budżetu

Środki zostały rozdysponowane na przestrzeni 3 miesięcy.

194 kontakty

Łączna ilość pozyskanych leadów poprzez formularz kontaktowy.

~47 zł za kontakt

Średnia cena kontaktu przy produkcie za ~200 tyś.

26 368 kliknięcia
i interakcje

Kampanie doprowadziły do znacznego wzrostu ruchu na stronie klienta.

Średnie CPC 34 grosze

Średni koszt kliknięcia wyniósł zaledwie 34 grosze dla ogółu kampanii.

Ponad 623 500 wyświetleń

Reklamy wyświetliły się 623 540 razy w Google, YouTube, AdSense i nie tylko.

nasz klient

Loftowe Domy

Po przeprowadzeniu analizy zaplanowaliśmy strategię…

Naszym celem było przede wszystkim pozyskanie danych kontaktowych do potencjalnych klientów szukających domów modułowych, w związku z czym postanowiliśmy skupić się na osobach na etapie “rozważania” i “konwersji”…

… i rozpoczęliśmy pracę nad kampanią.

Po wspólnej analizie potrzeb wraz z klientem ustaliliśmy, że kluczowe jest, aby osoby zainteresowane kupnem domu modułowego kontaktowały się z nim za pomocą formularzy kontaktowych znajdujących się na jego stronie internetowej. Formularze zawierają m.in. informację o wybranym modelu.

Dysponując wypełnionym formularzem, pracownicy Loftowych Domów wiedzą, jaki produkt zaciekawił danego klienta oraz jakie ma on wymagania, co pozwala im odpowiednio przygotować się do rozmowy i zaprezentować optymalne rozwiązania.

Mając to na uwadze, stworzyliśmy i odpowiednio skonfigurowaliśmy poszczególne kampanie i grupy reklam, po czym przygotowaliśmy angażujące pakiety treści.

Jaki był nasz główny cel?

Klientowi zależało na pozyskaniu leadów osób, które interesuje ograniczenie kosztów i formalności związanych z budową domu, ale jednocześnie nie chcą iść na kompromisy w zakresie jakości wykonania oraz atrybutów wizualnych.

Priorytet stanowiło ograniczenie ilości mało konkretnych zapytań od niezdecydowanych osób, aby usprawnić działania konsultantów.

Istotną rolę odegrał także czas. Kluczowe było, aby pierwsze leady pojawiły się bardzo szybko, a kolejne spływały w stabilnym, a jednocześnie możliwym do błyskawicznego obsłużenia tempie.

Duży nacisk położyliśmy na:

▶  dywersyfikację typów kampanii,

▶  dogłębną analizę słów kluczowych mających zostać wykorzystanych w kampanii,

▶  przygotowanie wysokiej jakości treści reklam i grafik,

▶  stworzenie listy wykluczających słów kluczowych i ciągłe jej uzupełnianie,

▶  regularną analizę, a następnie optymalizację kampanii w oparciu o pozyskane dane,

▶  usuwanie najmniej skutecznych reklam i przenoszenie środków na najbardziej efektywne kampanie,

▶  edycję treści reklam na podstawie zebranych danych,

▶  manipulowanie budżetem reklamowym oraz maksymalnymi stawkami za kliknięcie w zależności od wyników kampanii i poszczególnych słów kluczowych,

▶  optymalizację przez cały okres trwania kampanii.

Jakie osiągnęliśmy efekty?

Kampanie spełniły założone cele, a więc doprowadziły do:

▶   szybkiego pozyskania ponad 190 nowych, a przede wszystkim wartościowych leadów, znacznego wzrostu ruchu na stronie klienta

▶   zwiększenia zainteresowania oferowanymi przez firmę domami modułowymi.
Firma Loftowe Domy zyskała potencjalnych klientów praktycznie natychmiast po starcie kampanii, a kolejni pojawiali się regularnie przez kolejne miesiące. Dzięki temu wzrost zainteresowania produktem zauważalny był gołym okiem, a regularny napływ leadów sprawiał, że firma mogła sprawnie obsłużyć każdego zainteresowanego, bez zatorów, a co najważniejsze – przekuć wielu potencjalnych klientów w klientów firmy Loftowe Domy.

▶   Klient postanowił kontynuować współpracę z nami i wykorzystywać tak skuteczny kanał, jakim okazało się Google Ads, w swoich dalszych działaniach marketingowych.

Realizacja

Jak wyglądały przykładowe reklamy?

reklama-baner
reklama-yt
baner-onet
REAKCJA

Cel osiągnięty –
satysfakcja klienta z efektów

Emilia Clarke
To co dla nas najważniejsze to fakt, że dzięki przeprowadzonej kampanii zyskaliśmy nowych klientów. Dodatkowo ich pozyskanie było znacznie ułatwione, gdyż kontaktowały się z nami osoby faktycznie zainteresowane domami modułowymi, które w dużej mierze były na etapie szukania wykonawcy. Mogliśmy więc pominąć etap poszukiwania potencjalnych zainteresowanych – co oznacza dla nas bardzo dużą oszczędność czasu i kosztów przedstawicieli handlowych. Biorąc pod uwagę całkowity koszt kampanii – zwrócił się on nam niemalże natychmiast, a biorąc pod uwagę cenę jednostkowego produktu, były to najlepiej zainwestowane środki w marketing.
Andrzej Dudek
Właściciel loftowedomy.pl
czym-sa-google-ads
FAQ

Czym są Google Ads?

Google Ads to przede wszystkim reklamy w sieci wyszukiwania Google, jednak nie tylko. Ten system reklamowy pozwala również na promowanie firmy między innymi na YouTube, w Gmailu, sklepie Google Play i na milionach stron internetowych biorących będących częścią programu AdSense. W związku z tym pozwalają na dotarcie do ogromnej rzeszy użytkowników.

W zależności od typu kampanii i reklamy, swoje treści można kierować zarówno do osób, które weszły już w jakąś interakcję z firmą (na przykład dotychczasowych klientów), jak i do tych, którzy nigdy nawet o niej nie słyszeli. Na przykład do osób wyszukujących konkretne słowa kluczowe bądź należących do określonych grup, przykładowo pasjonatów sportu czy biznesmenów.

System Google Ads pozwala dotrzeć do potencjalnych klientów w niezwykle szybkim tempie. Pierwsze zapytania mogą spływać już po zaledwie kilku godzinach od uruchomienia kampanii. Jednocześnie za jego pomocą można wypełniać nie tylko cele krótkoterminowe (np. sprzedaż), ale też długoterminowe, takie jak zwiększenie świadomości marki w Internecie.

NAPISZ DO NAS

Zainteresowała Cię nasza usługa?
Napisz do nas!