W obecnych czasach konkurencyjność jest prawie w każdej gałęzi gospodarki. To z kolei przełożyło się na wzrost popularności profesjonalnych działań marketingowych. Istnieje ich naprawdę mnóstwo, ale warto zwrócić uwagę zwłaszcza na pozycjonowanie sklepów internetowych. To dość złożony proces, który warto zlecić profesjonalistom, szczególnie jeśli zależy Ci na zwiększeniu sprzedaży i zysków. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej na temat pozycjonowania sklepu internetowego.
Pozycjonowanie sklepu internetowego – co to?
Pozycjonowanie sklepu internetowego (SEO) to czasochłonny proces, który przeprowadza się w celu podniesienia pozycji fraz i słów kluczowych w darmowych wynikach wyszukiwania Google. Jest to sposób na to, aby domena była lepiej widoczna, a to natomiast może umożliwić uzyskanie wyższego ruchu organicznego. Cały ten proces opiera się na realizowaniu działań on-site i off-site. Specjaliści zajmują się optymalizacją konkretnych elementów witryny, tworzą unikalne treści oraz pozyskują wartościowe linki. Nie mniejsze znaczenie mają działania wspierające User Experience, ponieważ to właśnie dzięki nim e-commerce notuje wyższy współczynnik konwersji.
Pozycjonowanie sklepu internetowego – kto powinien z niego skorzystać?
Chcesz, aby Twoja witryna w końcu była popularna w internecie, a sprzedaż produktów czy usług online szła znacznie lepiej? W takim razie rozważ pozycjonowanie sklepu internetowego. Jest to rozwiązanie zarówno dla osób, które dopiero co otworzyły swój sklep, jak i dla tych, które prowadzą własną firmę już od wielu lat. Dzięki wdrożeniu odpowiednich działań związanych z pozycjonowaniem e-commerce uzyskasz doskonałe efekty w postaci zwielokrotnionych zysków ze sprzedaży, więc warto zdecydować się na pozycjonowanie!
Jak pozycjonować sklep internetowy – krok po kroku
Pozycjonowanie sklepów internetowych przebiega nieco inaczej niż proces pozycjonowania małych stron, które składają się z zaledwie kilku podstron i są ukierunkowane na jeden konkretny profil działalności. Zazwyczaj sklep internetowy ma mnóstwo kategorii i produktów, natomiast właścicielowi zależy na tym, aby one także były widoczne w wyszukiwarce Google.
Z tego powodu pozycjonowanie e-commerce bywa trudniejsze, a przede wszystkim wymaga czasu i ogromnego zaangażowania specjalistów. Zobacz, jak krok po kroku wygląda pozycjonowanie sklepu internetowego w naszej firmie.
Analiza i audyt SEO
Prace nad sklepem internetowym rozpoczynamy od przeprowadzenia analizy sklepu internetowego. Bardzo dokładnie przyglądamy się całej stronie, zwracając uwagę na najmniejsze szczegóły. Później opracowujemy cenne dane, na podstawie których możemy wdrożyć najlepszą strategię pozycjonowania.
Każdy sklep internetowy poddajemy audytowi SEO, który obejmuje analizę m.in. treści na stronie, witryny pod kątem technicznym i sposobu linkowania. Mamy wieloletnie doświadczenie w zakresie pozycjonowania stron internetowych, dlatego wiemy, że problem zwykle leży w opisach zarówno produktów, jak i kategorii. Właściciele sklepów często nie dbają o to, aby były one wartościowe, a czasem nie ma ich w ogóle.
Analiza konkurencji
Skuteczne pozycjonowanie e-commerce nie jest możliwe bez zapoznania się z branżą i konkurencją. Nasz zespół zawsze analizuje wybranych konkurentów. Jest to dla nas sposób na to, aby znaleźć nieszablonowe rozwiązanie, które sprawi, że Twój biznes będzie wyróżniał się na tle firm mających w ofercie podobne produkty lub usługi. Szczególną uwagę zwracamy na to, na jakie frazy pozycjonuje się konkurencja.
Dobór odpowiednich słów kluczowych
Po sprawdzeniu mocnych i słabych stron sklepu internetowego zajmujemy się doborem odpowiednich słów kluczowych. Mogłoby się wydawać, że to proste zadanie, ponieważ wystarczy wybrać najbardziej oczywiste frazy. Jednak zwłaszcza w przypadku nowych firm to może być za mało.
Aby skutecznie wypozycjonować sklep internetowy, warto postawić na słowa kluczowe „z długim ogonem”, czyli nic innego jak frazy kluczowe złożone z co najmniej trzech słów, wyróżniające się dość małą liczbą wyszukiwań. Jeśli np. jesteś sprzedawcą sukienek, to znacznie łatwiej osiągniesz wysoką pozycję na „sukienki letnie damskie”, niż wybierając słowo kluczowe „sukienki”. Należy też podkreślić, że frazy z długim ogonem mają też tę zaletę, że osoba, która je wpisuje, wie, czego dokładnie poszukuje, więc jest dużo bardziej zdecydowana na zakup niż osoba, która wyszukuje ogólne hasła.
Nasz zespół dobiera zestaw słów kluczowych na podstawie kilku czynników, którymi są m.in. informacje przekazane przez klienta, audyt SEO, profesjonalne narzędzia do analizy oraz własne doświadczenie. Pozycjonowanie sklepu internetowego to niestety nie takie proste zadanie, dlatego najlepiej będzie, jeśli zlecisz je ekspertom, którzy każdego dnia się tym zajmują.
Działania on-site
W końcu przychodzi czas na działania on-site. Chodzi tutaj m.in. o optymalizację kodu strony pod wyszukiwarkę. Specjaliści wdrażają także działania, dzięki którym strona będzie ładowała się szybciej. Na tym etapie koniecznie trzeba zadbać też o użytkowników urządzeń mobilnych, czyli zająć się działaniami, dzięki którym serwis będzie dobrze wyświetlał się również na smartfonach.
Jednak działania on-site to nie tylko sfera techniczna. Ogromne znaczenie mają treści znajdujące się na samej stronie. Należy dbać o to, aby regularnie pojawiały się na niej nowe teksty, a te obowiązkowo muszą być unikalne. I tutaj także liczy się optymalizacja pod względem słów kluczowych. Zawsze staraj się, aby teksty przygotowywane z myślą o klientach jak najlepiej opisywały wygląd i funkcjonalność sprzedawanego towaru. W opisach nie może brakować odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz co więcej: teksty muszą być czytelne, stosuj więc nagłówki, listy i tabele.
Niezależnie od branży, prowadzenie bloga firmowego może przynieść rewelacyjne efekty. Jest to doskonały element wsparcia, jeśli chodzi o pozycjonowanie sklepu internetowego. Zadbaj o to, aby na blogu pojawiały się artykuły eksperckie, poradniki, a także inne treści, które zainteresują Twoich klientów, a co za tym idzie: ruch na Twojej stronie WWW się zwiększy. Bardzo ważne jest jednak to, aby treści były zoptymalizowane pod odpowiednie frazy kluczowe. Nie martw się, jeśli nie masz czasu na samodzielne tworzenie treści – to zadanie możesz powierzyć agencji lub zlecić je copywriterowi i uzyskać atrakcyjny content!
Optymalizacja konwersji
Mogłoby się wydawać, że najważniejszy jest duży ruch na stronie, jednak prawda jest taka, że głównie liczy się sprzedaż i zadowolenie kupujących. Dlatego po ukończeniu optymalizacji strony pod względem technicznym i treściowym patrzymy na nią okiem kupującego. Optymalizacja konwersji umożliwia znalezienie i usunięcie różnych niedogodności, z którymi potencjalny klient może spotkać się na stronie. Pamiętaj, że dokonanie zakupów w Twoim sklepie powinno być maksymalnie proste i szybkie dla użytkownika.
Linkowanie
W dużej mierze wiesz już, jak skutecznie pozycjonować e-commerce, jednak musisz wiedzieć o jeszcze jednym niemniej ważnym elemencie pozycjonowania. Mianowicie mowa tutaj o budowaniu linków przychodzących. W tym aspekcie najważniejsza jest ich jakość (nie ilość!). W naszej firmie jest to najważniejsze, dlatego korzystamy tylko z usług doświadczonych copywriterów, a teksty pojawiają się na stronach o wysokim autorytecie i zawsze są tematycznie powiązane z konkretną branżą klienta. Co więcej: nie stosujemy praktyk, które mogą spowodować więcej szkody niż pożytku, czyli np. nie korzystamy z automatycznego linkowania. Z nami Twój biznes w sieci jest w pełni bezpieczny!
Jak samemu pozycjonować sklep internetowy?
Wielu właścicieli sklepów internetowych zastanawia się, czy możliwe jest tanie pozycjonowanie sklepu internetowego. Właściwie tak i nie – można spróbować samodzielnie to zrobić, jednak czy będzie tanio? Trzeba zdawać sobie sprawę z tego, że wymaga to wiedzy, umiejętności, mnóstwa czasu, a także pewnego budżetu.
Możesz spróbować samodzielnie wypozycjonować sklep internetowy, jeśli masz wiedzę techniczną z zakresu programowania i tworzenia stron internetowych. Na pewno przyda się też lekkie pióro do pisania unikalnych tekstów. Z kolei pozyskanie linków przychodzących będzie wiązało się z kosztami, natomiast pozostałe działania SEO takie jak np. dobór odpowiednich słów kluczowych wymagają użycia płatnych narzędzi (np. SurferSEO).
O pozycjonowaniu e-commerce wiesz już całkiem wiele z tego artykułu, jednak radzimy: zastanów się dobrze, zanim podejmiesz decyzję o samodzielnym pozycjonowaniu strony, ponieważ nie jest to łatwe zadanie dla osoby, która nie ma doświadczenia w tym zakresie. Naszym zdaniem jest to zadanie, które najlepiej powierzyć polecanej agencji SEO.
Nie tylko SEO jest ważne – zadbaj również o inne elementy
Prowadź media społecznościowe sklepu internetowego
Będąc właścicielem e-commerce, nie możesz zapominać o prowadzeniu kont firmowych na takich platformach jak Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn czy TikTok. Cieszą się one ogromną popularnością od lat, korzystają z nich miliony użytkowników, ale co najważniejsze: zapewniają liczne możliwości komunikacji, promocji i budowania relacji z klientami. Firmowy fanpage to skuteczny sposób na to, aby dotrzeć do szerszej grupy odbiorców. Na wielu kanałach masz również możliwość precyzyjnego targetowania reklam np. na podstawie zachowań.
Post marki OnlyBio informujący o pojawieniu się nowych produktów w drogeriach Rossmann. Źródło: https://www.facebook.com/OnlyBio.life/post/pfbid02eNWEoYxwqmHG4oKGTDUvdL8HRBrq89thSS3pxmAtDeQCXi7Qn9kz9fj44B8HQtjQl?locale=pl_PL
Warto, abyś w mediach społecznościowych dodawał treści związane z ofertą e-commerce. To dobre miejsce do przekazywania informacji o aktualnych promocjach czy wprowadzonych nowościach. Zadbaj również o to, aby dodawane zdjęcia czy filmy były wysokiej jakości oraz aby w atrakcyjny sposób prezentowały oferowane produkty. Zaletą wykorzystania social mediów na pewno jest to, że możesz śledzić wyniki i efektywność wdrażanych działań za pomocą narzędzi analitycznych dostępnych na wspomnianych platformach. Bez problemu możesz np. monitorować liczbę interakcji, zasięg czy konwersję.
Posty w mediach społecznościowych dają również możliwość interakcji z użytkownikami. Zachęcaj ich do komentowania dodawanych wpisów oraz odpowiadaj na komentarze i otrzymywane wiadomości – w ten sposób zbudujesz zaufanie. Jeśli nie czujesz się na siłach, aby prowadzić social media, lub po prostu nie masz na to czasu, pamiętaj o nas! Mamy zespół specjalistów, który chętnie zaopiekuję się Twoim fanpage’em w social mediach!
Przyłóż się do prezentacji towaru
Kolejną ważną rzeczą w e-commerce jest to, abyś oferował swoim klientom wysokiej jakości produkty. Użytkownik decydujący się na zakupy online nie może dokładnie obejrzeć produktu, którym jest zainteresowany, ani go dotknąć, dlatego w tym punkcie skupimy się na karcie produktu, która daje ogromne możliwości. Za jej pomocą możesz przekonać klienta, że to, co oferujesz, jest wysokiej jakości i warte swojej ceny. Podstawą jest, abyś na karcie produktu umieścił wysokiej jakości zdjęcia i filmy. Nie ma tutaj miejsca na niewyraźne czy rozmazane materiały. Najlepiej byłoby, gdybyś dodał wiele zdjęć – np. kilka na białym tle, z różnych perspektyw i w trakcie użytkowania produktu.
Źródło: https://www.reserved.com/pl/pl/welniany-sweter-o-warkoczowym-splocie-4102w-83x
Oczywiście nie tylko zdjęcia mają znaczenie. Obowiązkowo trzeba zadbać również o czytelną prezentację opisu. Nikt nie ma ochoty czytać długich akapitów tekstu. Są one po prostu nudne i zdecydowanie trudniejsze w czytaniu. Dlatego zalecane jest, aby opisy produktów zawierały listy wypunktowane. Pamiętaj też o wyróżnieniu najważniejszych informacji – tych, które uznasz za istotne dla większości potencjalnych klientów. Oprócz tego logicznie pogrupuj informacje, a jeśli chcesz, możesz nawet zastosować ikony zwiększające czytelność.
źródło: https://www.bitiba.pl/shop/sklep_dla_kota/drapak_dla_kota/duzy_drapak/do_170_cm/579200?zootopia_rec=true&cn=initial&si=108&pn=web_category_l3&pr=container_1&strategy=27406919&rk=1-12&slot=3&pi=579200&rri=0b6187ac-18d6-47e0-a657-12613cb7164d
Zastosuj e-mail marketing
Wiesz już, że e-commerce ma mnóstwo kanałów sprzedaży, ale teraz skupimy się na e-mail marketingu. Zdaniem niektórych jest on wręcz obowiązkowy. To kolejny skuteczny sposób na to, aby budować relację z klientami, zdobyć ich zaufanie, a w efekcie zwiększyć sprzedaż. E-mail marketing to mnóstwo możliwości. Możesz wysyłać użytkownikom np. newslettery, wiadomości informacyjne, kupony, rabaty, informacje o zbliżającej się wyprzedaży, treści edukacyjne czy ankiety.
Szczególnie często stosowane są maile z rekomendacją konkretnych produktów lub usług. Zastanów się, ile razy oglądałeś jakiś towar w sklepie online, nie zdecydowałeś się na zakup, a po pewnym czasie otrzymałeś wiadomość e-mail z tego samego sklepu, w którym sprzedawca pokazuje Ci produkty wybrane dla Ciebie, podobne do tego, które przeglądałeś? Dość często wysyłane są też przypomnienia o porzuconym koszyku. Krótko mówiąc, stosując e-mail marketing, możesz mieć z tego liczne korzyści!
Zadbaj o najlepszą jakość obsługi
[Żródło: https://khoros.com/blog/must-know-customer-service-statistics]
Prowadząc e-commerce, koniecznie zadbaj o jakość obsługi klienta. Niestety, ten aspekt bywa bardzo często zaniedbywany. Dla klientów wybierających zakupy online bardzo ważne jest, aby mogli oni uzyskać odpowiedzi na swoje pytania w maksymalnie krótkim czasie. Istotna jest dla nich również możliwość wyboru formy kontaktu, co oznacza, że dobrze byłoby, gdyby Twój sklep udzielał pomocy nie tylko poprzez e-maila, ale także za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie WWW, social mediów, telefonicznie czy z pomocą bota na stronie.
Formy kontaktu z obsługą klienta
- formularz kontaktowy na stronie WWW
- telefon
- media społecznościowe
- chat.
Dodaj produkty do wyszukiwarki cen
Podczas dokonywania zakupów online konsumenci zwracają uwagę na wiele kwestii, ale nie da się ukryć, że wciąż tym najważniejszym czynnikiem pozostaje cena. Potencjalni klienci interesują się przede wszystkim tym, gdzie mogą kupić najtaniej dany towar, często korzystając przy tym z wyszukiwarek cen. Dlatego prowadząc e-commerce, powinieneś zadbać o to, aby Twoje produkty były dostępne w porównywarkach cen.
Na pewno znasz takie witryny jak np. ceneo.pl czy nokaut.pl. Umieszczając tam informacje o cenie swojego produktu, możesz uzyskać linki prowadzące do sklepu i skutecznie reklamować sklep. Dodatkowo warto podkreślić, że najczęściej nie trzeba płacić za dodanie produktu do listy czy za link. Opłata jest bowiem naliczana dopiero wtedy, gdy potencjalny klient przejdzie z porównywarki do docelowego sklepu, lecz co ważne: bez znaczenia jest tutaj fakt, czy potencjalny klient zdecyduje się na zakup.
źródło: https://www.ceneo.pl/
Pozycjonowanie sklepu internetowego – zalety i wady
Masz jeszcze jakieś wątpliwości co do tego, czy na pewno warto zdecydować się na pozycjonowanie sklepu internetowego? Zatem zapoznaj się z największymi zaletami i wadami tejże usługi!
Zalety pozycjonowania sklepu internetowego
Pozycjonowanie sklepu internetowego umożliwia podniesienie jego pozycji w wynikach wyszukiwania. Zatem inwestując w pozycjonowanie e-commerce, Twoja strona będzie bardziej widoczna. Istnieje wówczas większa szansa, że użytkownik wpisujący frazę kluczową, trafi na Twoją stronę i zapozna się z ofertą, a może nawet z niej skorzysta. Za wzrostem widoczności w wynikach wyszukiwania idzie większa liczba osób decydujących się na odwiedzenie strony. Pozycjonując stronę, należy zadbać o to, aby użytkownik trafiający na stronę pozostał na niej jak najdłużej.
Z tym wszystkim wiąże się to, że biznes robi się rozpoznawalny, co jednocześnie sprawia, że firma staje się bardziej widoczna w sieci i poza nią. Niezwykle ważną korzyścią jest również budowa zaufania – możesz je zdobywać np. poprzez tworzenie wartościowych treści. Klienci chętniej wybierają marki, które dają się poznać jako specjaliści w danej dziedzinie. Jak pokazują badania „Polacy na e-zakupach 2021” – nawet 13% klientów wybiera zakupy online w danym sklepie ze względu na zaufanie.
źródło: Santander Consumer Bank
Inną zaletą jest to, że Twój biznes e-commerce może zyskać przewagę nad konkurencją, a to wszystko dzięki stabilnej pozycji w Google, rozpoznawalności i dobrym opiniom. Pozycjonowanie może być dobrą opcją także dla tych przedsiębiorców, którzy chcą ściągnąć do siebie klientów z okolicy (lokalne SEO). Algorytmy Google chętnie podpowiadają użytkownikom, do jakiego fryzjera, barbera czy do jakiej restauracji mają najbliżej, a także pokazują opinie, czy trasę dojazdu.
Dodajmy również fakt, że SEO dostarcza szereg wartościowych informacji, z których przedsiębiorca może się dowiedzieć, jak przebiegła sprzedaż, które słowa kluczowe są najpopularniejsze czy co miało wpływ na pozyskanie klienta. Nie wolno jednak zapominać, że pozycjonowanie e-commerce to długotrwały proces. I choć efekty nie pojawiają się od razu, to jednak będą długotrwałe. Gdy będą już widoczne, to mogą w pełni zrekompensować poniesione koszty czasowe i finansowe. Pamiętaj jednak, że choć rezultaty organiczne mogą zapewnić korzystniejsze efekty, to jednak nie oznacza to, że powinieneś całkiem zrezygnować z innych form reklamy np. Google Ads.
Wady pozycjonowania sklepu internetowego
Wiadomo jednak, że nic nie jest idealne, a więc pozycjonowanie e-commerce także ma pewne wady, szczególnie wtedy, gdy zostało wykonane w sposób nieprawidłowy. Zatem zawsze mówimy, że najlepiej to zadanie powierzyć doświadczonej agencji. Należy też pamiętać o tym, że pozycjonowanie sklepu internetowego to dość kosztowny proces i nigdy nie ma gwarancji, że przyniesie oczekiwane efekty, ale na szczęście ta inwestycja praktycznie zawsze się zwraca i to kilkukrotnie!
Ile czasu trwa pozycjonowanie sklepu internetowego?
Nie da się jednoznacznie stwierdzić, ile czasu potrzeba na pozycjonowanie każdej frazy. Każdy jednak, kto zdecyduje się na taką usługę, musi liczyć się z tym, że proces ten może trwać zaledwie kilka dni, albo nawet kilkanaście miesięcy. Co więcej, działania nie powinny być prowadzone jedynie do momentu osiągnięcia TOPowej pozycji. W końcu konkurencja nigdy nie śpi, zatem na pewno będzie walczyła, aby być wyżej. Czas pozycjonowania jest zależny m.in. od frazy, a także konkurencji. Nie należy jednak nastawiać się na natychmiastowe wyniki, choć jeśli chodzi o mało popularne frazy lub o długim ogonie, to efekty mogą pojawić się dużo szybciej. Wiedz jednak, że raz wypozycjonowana strona na daną frazę kluczową np. znajdująca się na pozycji 3, nawet po krótkim czasie może spaść na dużo niższe pozycje. Zapamiętaj więc, że pozycjonowanie jest procesem ciągłym i nie można z niego rezygnować po uzyskaniu oczekiwanych efektów.
Tanie pozycjonowanie sklepu internetowego – czy tanie oznacza dobre?
Tanie pozycjonowanie sklepu internetowego – czy jest ono możliwe? Jak najbardziej, w Internecie nie brakuje takich ofert, aczkolwiek decydując się na taką opcję, musisz zdawać sobie sprawę z tego, że nie uzyskasz satysfakcjonujących efektów. Pozycjonowanie sklepu internetowego to nigdy nie było proste zadanie, a z roku na rok staje się coraz bardziej skomplikowane i wiąże się z większymi nakładami finansowymi. Nie licz na skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego za 500 zł. Pamiętaj, że budowa i utrzymanie zaplecza SEO, pisanie treści, linki, optymalizacja czy czas wielu specjalistów niemało kosztuje, zatem cena pozycjonowania po prostu nie może być niska.
Co może zaoferować tanie pozycjonowanie sklepu internetowego? Przede wszystkim wszelkie działania będą w dużym stopniu ograniczone i niedokładne. W takim przypadku korzysta się z darmowych narzędzi (jak już mówiliśmy: najlepsze narzędzia są dość drogie) oraz stosuje się przestarzałe metody. Oczywiście nie licz także na treści wysokiej jakości (czasem w ogóle ich brakuje).
Ile kosztuje pozycjonowanie e-commerce?
Koszt pozycjonowania sklepu internetowego może być bardzo różny, ponieważ zależy od kilku czynników takich jak np. branża, oczekiwania klienta, a także stan strony. Najczęściej jednak za taką usługę trzeba zapłacić od kilkuset złotych do kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie. Jeśli chcesz poznać więcej informacji na temat cen, to serdecznie zachęcamy do kontaktu z naszą agencją. Z wielką chęcią przyjrzymy się Twojej stronie internetowej i przygotujemy jej wycenę.
Koszt pozycjonowania sklepu internetowego – co się na niego składa?
Na koszt skutecznego pozycjonowania e-commerce składa się kilka elementów i każdy stanowi niezbędną część profesjonalnego pozycjonowania. Od nich zależy, ile zapłacisz za taką usługę. Na finalną cenę składa się m.in.:
- audyt witryny,
- wykonanie i wdrożenie optymalizacji,
- stworzenie nowych tekstów i zoptymalizowanie tych istniejących,
- przygotowanie publikacji sponsorowanych,
- analiza słów kluczowych.
Jak długo trzeba czekać na pierwsze efekty pozycjonowania sklepu internetowego?
Trudno jednoznacznie stwierdzić, po jakim czasie dostrzeżesz pierwsze zauważalne efekty pozycjonowania sklepu internetowego, ponieważ jest to zależne od kilku czynników, do których zalicza się m.in. wielkość serwisu, aktualne pozycje witryny i jej optymalizację pod kątem SEO. Czas oczekiwania na efekty zależy też od trudności wybranych słów kluczowych oraz ustalonego budżetu. W większości przypadków jednak pierwsze efekty są widoczne już po 3-6 miesiącach od wdrożenia działań. Oczywiście czasem rezultaty są widoczne dużo szybciej lub później.
🚀 Podsumowanie
Jesteś zdecydowany na pozycjonowanie sklepu internetowego i szukasz do tego najlepszej agencji? W takim razie zapraszamy do kontaktu – podczas rozmowy chętnie opowiemy Ci, jak może wyglądać optymalizacja Twojego sklepu internetowego. Następnie dokonamy analizy strony i zaproponujemy zmiany, dzięki którym uda się uzyskać najlepsze efekty w procesie pozycjonowania.
Kolejny krok to optymalizacja, która sprawi, że Twój sklep niebawem zajmie topowe miejsce w wynikach wyszukiwania. Pamiętaj również, że będziesz otrzymywać od nas comiesięczne raporty podsumowujące efekty naszej pracy. To jak, jesteś gotów na to? Zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub e-mailowego.
topdomena24h.pl
13 lipca 2023Jako doświadczony e-commerce’owiec uważam, że pozycjonowanie sklepu internetowego ma wiele zalet. Zwiększa widoczność, przyciąga nowych klientów i zwiększa sprzedaż. Buduje rozpoznawalność marki i zaufanie. Jednak to długotrwały proces i wymaga nakładów finansowych. Warto powierzyć zadanie profesjonalnej agencji. Choć kosztowne, inwestycja ta się zwraca. Nie ma jednak gwarancji sukcesu. Ogólnie, to warto rozważyć pozycjonowanie sklepu internetowego jako narzędzie rozwoju biznesu online.