FAQ
Co powinieneś wiedzieć?
Czym jest wizytówka w Google?
Wizytówka GMF jest darmowym narzędziem, które zostało stworzone na potrzeby zarządzania wizerunkiem biznesu w Google Moja Firma. Mimo, że pojawia się w sieci, to ma wiele wspólnego z tradycyjną wizytówką, stąd też nazwa. Zawiera podstawowe informacje o Twojej firmie, takie jak numer kontaktowy, adres firmy i godziny otwarcia. Jednak z racji tego, że jest wirtualną wizytówką, możesz dodać do niej dużo więcej informacji. I warto z tej możliwości skorzystać. Między innymi możesz przekierować klienta na stronę internetową firmy lub umieścić odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Wizytówka GMF wyświetla się w górnej części wyników wyszukiwania oraz w mapach Google. Zawiera najważniejsze informacje na temat działalności Twojej firmy, które są dostępne dla szerokiej grupy odbiorców. Wizytówką Google Moja Firma mogą zarządzać zarówno małe, jak i duże biznesy. Jednak konfiguracja tego narzędzia nie jest taka prosta. Z naszą pomocą zyskasz efektywną wizytówkę, która będzie przykuwać uwagę natrafiających na nią klientów.
Jakie informacje powinny znaleźć się w wizytówce Google Moja Firma?
Celem wizytówki jest maksymalne ułatwienie kontaktu klientowi z Twoją firmą, który na nią natrafi. Użytkownik szukający lokalnej firmy, która pokrywa się z działalnością Twojej branży powinien uzyskać informacje takie jak:
- adres firmy
- numer kontaktowy
- godziny pracy (otwarcia i zamknięcia).
Co możemy dla Ciebie zrobić?
Oferujemy założenie i kompleksowe zarządzanie wizytówką Google Moja Firma. Już posiadasz wizytówkę? Jeśli nie przynosi ona oczekiwanych efektów, to zobaczymy w czym jest problem. Możemy wzbogacić ją o wpisy, zdjęcia, filimiki i co ważniejsze o aktualne informację na temat Twojej firmy. Dzięki współpracy z nami zyskasz przejrzyste raporty z przeprowadzonych działań oraz aktualną wiedzę z zakresu zarządzania wizytówką Google Moja Firma. Kiedy Ty będziesz zajmować się ważnymi dla firmy sprawami, my będziemy zarządzać wizytówką Google Moja Firma - Twoją wizytówką. Zadbamy m.in. o:
- regularne dodawanie wpisów dotyczących Twojej aktualnej oferty oraz promocji, które budują Twoją pozycję jako eksperta w danej dziedzinie,
- analizowanie statystyk
- szybkie reagowanie na opinie klientów
- wyświetlanie się Twojej wizytówki osobom, które szukają podobnego miejsca w okolicy
- uzupełnienie informacji o firmie oraz regularne aktualizacje.