
Google Analytics jest popularnym i do tego bezpłatnym narzędziem, które umożliwia śledzenie zachowań użytkowników przebywających na Twojej stronie WWW. Dostarcza wiele cennych danych, które można następnie wykorzystywać w działaniach marketingowych. Jednak niektórzy nie mają czasu, aby zajmować się analizą statystyk ruchu na stronie internetowej, i chcą powierzyć to zadanie komuś innemu. Wówczas zastanawiają się, jak dać dostęp do konta Google Analytics. To proste! Pokażemy Ci krok po kroku, jak przebiega ten proces.

Jak dać dostęp do konta Google Analytics? Krok po kroku
- Zaloguj się na swoje konto na stronie analytics.google.com, a następnie przejdź do sekcji „Administracja”, którą znajdziesz w lewym dolnym rogu.

- Następnie wybierz „Zarządzanie dostępem do konta”.

- Przejdziesz na taką stronę:

- Kliknij plusa, aby otworzyć rozwijaną listę, gdzie będziesz miał do wyboru dwie opcje.

- Gdy wybierzesz „Dodaj użytkowników”, przejdziesz do takiego widoku:

- W widocznym polu tekstowym należy wpisać adresy e-mail użytkowników, którym chcesz nadać dostęp do konta Google Analytics oraz wybrać poziom uprawnień.

- Ostatnim etapem jest kliknięcie „Dodaj” i gotowe.
Sprawdź także nasz poradnik w formie video:
🚀 Jak dać dostęp do konta Google Analytics – podsumowanie
Dowiedziałeś się już, jak dać dostęp do konta Google Analytics. Nie jest to skomplikowane zadanie. Nigdy nie wybieraj łatwiejszej drogi, czyli nie podawaj nikomu loginu i hasła do GA. Bezpieczniejszy jest powyżej opisany sposób. Wiedz również, że bez Google Analytics trudno wyobrazić sobie efektywne działania marketingowe, więc jest to niezbędne narzędzie. Zarządzanie danymi analitycznymi pozwala na lepsze zrozumienie zachowań użytkowników i dostosowanie strategii marketingowych. Pamiętaj, że aby skutecznie analizować działania marketingowe, warto również rozważyć inne narzędzia, takie jak Google Merchant Center. Jeśli chcesz wiedzieć, jak założyć konto w Google Merchant Center, przeczytaj nasz artykuł na ten temat.
Przeczytaj także:
- 6 powodów, dlaczego warto korzystać z GA4
- Dlaczego Analytics wyświetla inne dane niż Facebook Ads?
- Jak zainstalować Google Analytics na WordPressie?
