![](https://efectownia.pl/wp-content/uploads/2024/12/Jak-przyznac-dostep-do-firmowego-TikToka-agencji-870x520.jpg)
Coraz więcej marek dostrzega zalety prowadzenia konta firmowego na TikToku. Platforma już teraz ma ponad miliard aktywnych użytkowników na całym świecie, którzy wykazują wysoki poziom zaangażowania w porównaniu do innych aplikacji. To jeden z powodów, dlaczego warto promować swoją markę na TikToku. Potrzebujesz pomocy w prowadzeniu profilu na TikToku lub w tworzeniu efektywnych kampanii reklamowych? Dowiedz się, jak przyznać dostęp do firmowego TikToka agencji, aby już teraz wykorzystać możliwości, jakie zapewnia TikTok.
![Kontakt Efectownia](https://efectownia.pl/wp-content/uploads/2022/01/efectownia-logo.png)
Jakie role i uprawnienia możesz przyznać w Business Center na TikToku?
Masz pełną kontrolę nad tym, jak dużo uprawnień otrzymają pracownicy agencji marketingowej, którzy zajmą się Twoim kontem firmowym na TikToku. Wystarczy, że przypiszesz im odpowiednią rolę. Jakie opcje są dostępne w Business Center na TikToku? Sprawdźmy to.
Podstawowe role
- Administrator – może zarządzać członkami i zasobami, a do tego ma dostęp do piksela, konta reklamowego, może zarządzać przypisanymi katalogami. Możliwe jest również zarządzanie płatnościami, jeśli jednocześnie została przypisana rola kierownika finansowego. TikTok nie zaleca przypisywanie tej roli zewnętrznym pracownikom, ponieważ zapewnia to pełną kontrolę nad kontem Business Center. Możesz jednak to zrobić, jeśli chcesz, aby agencja kompleksowo zajęła się promowaniem i prowadzeniem konta firmowego na TikToku.
- Standard – taka osoba może pracować jedynie na kontach reklamowych, do których została przypisana przez administratora. Zazwyczaj to właśnie takie uprawnienia uzyskają pracownicy agencji. Rola standard ma większe ograniczenia w porównaniu do administratora, ale zapewnia m.in. dostęp do przypisanych kont reklamowych. Często ta rola jest łączona z zaawansowanymi uprawnieniami kierownika finansowego.
Zaawansowane role
- Analityk finansowy – to dobra rola dla pracowników zajmujących się m.in. analizowaniem skuteczności kampanii reklamowych na TikToku czy też monitorowaniem statystyk na temat profilu. Większość uprawnień ogranicza się do wyświetlania i pobierania np. faktur, rabatów i historii transakcji.
- Kierownik finansowy – ma większy zakres uprawnień w porównaniu do analityka finansowego. Bardzo często rola kierownika finansowego jest łączona z rolą administratora. Najważniejszymi uprawnieniami są m.in. modyfikowanie i wyświetlanie salda na poziomie konta reklamowego, składanie wniosku o linię kredytową, a także wyświetlanie, edytowanie i tworzenie grupy rozliczenia oraz wyświetlanie i potwierdzanie rabatów.
Jak przyznać dostęp do konta firmowego na TikToku? Instrukcja krok po kroku
W każdym momencie możesz przyznać dostęp do firmowego TikToka dowolnemu pracownikowi agencji. Pamiętaj jednak, że każdym Business Center może zarządzać maksymalnie 4000 członków – możesz dodać maksymalnie 20 administratorów i 3980 ról standardowych.
Jak przyznać dostęp do firmowego TikToka agencji? Oto instrukcja krok po kroku:
- Zaloguj się na stronie Business Center TikTok lub załóż tam konto.
![](https://efectownia.pl/wp-content/uploads/2024/12/image2.jpg)
- Kliknij „Członkowie” po lewej stronie panelu, a następnie „Zaproś członka”.
![](https://efectownia.pl/wp-content/uploads/2024/12/image4.jpg)
- Wpisz adres e-mail nowego członka i nadaj mu rolę – podstawową i/lub zaawansowaną.
![](https://efectownia.pl/wp-content/uploads/2024/12/image3.jpg)
- Kliknij „Zaproś”. Wtedy nowy członek zespołu otrzyma e-mail, a po kliknięciu „Akceptuj” i zalogowaniu się do Business Center TikTok zyska dostęp do Twojego konta.
- Gdy już nowy członek zaakceptuje Twoje zaproszenie, możesz zwiększać lub zmniejszać jego/jej uprawnienia. Wystarczy, że klikniesz „Przypisz zasoby”, a następnie wybierzesz zasoby oraz uprawnienia, jakie chcesz przypisać.
![](https://efectownia.pl/wp-content/uploads/2024/12/image6.jpg)
- Kliknij „Przypisz” i gotowe. Teraz pracownik agencji ma dostęp do firmowego TikToka, może zarządzać kontem reklamodawcy, pikselem czy też kontem TikToka. W zależności od zakresu uprawnień i przypisanej roli.
Jak usunąć członka ze swojego konta reklamowego Business Center?
Już po zakończeniu współpracy z agencją marketingową możesz bez problemów usunąć pracowników z konta reklamowego Business Center na TikToku. Jak możesz to zrobić? To bardzo proste. Wystarczy, że będziesz postępować zgodnie z poniższą instrukcją.
- Zaloguj się na swoje konto Business Center TikTok.
- Kliknij „Członkowie” i wybierz członka zespołu, którego chcesz usunąć.
- Kliknij ikonę kosza – znajduje się po prawej stronie ekranu.
![](https://efectownia.pl/wp-content/uploads/2024/12/image5-1024x186.jpg)
- Kliknij „Potwierdź” i to wszystko – pracownik agencji został usunięty i nie ma już dostępu do firmowego konta.
![](https://efectownia.pl/wp-content/uploads/2024/12/image1.jpg)
🚀 Łatwo i szybko przyznaj dostęp do firmowego TikToka agencji marketingowej
Z pomocą agencji marketingowej możesz rozreklamować firmowego TikToka, przeprowadzić skuteczną kampanię reklamową, zyskać nowych obserwujących i zwiększyć konwersję. Jednak zanim do tego dojdzie musisz udzielić agencji dostępu do firmowego TikToka. Z pomocą naszej instrukcji bez problemu wybierzesz odpowiednią rolę – podstawową lub zaawansowaną, nadasz odpowiednie uprawnienia, a przede wszystkim dodasz nowego członka do swojego Business Center TikTok. W razie potrzeby możesz również usunąć pracownika agencji lub też zmodyfikować jego uprawnienia, by zyskać większą kontrolę nad swoim kontem firmowym na TikToku.
![Kontakt Efectownia](https://efectownia.pl/wp-content/uploads/2022/01/efectownia-logo.png)