Cieszymy się, że to właśnie nas wybrałeś.

Brief dla Klientów Efectownia

    Jakimi działaniami marketingu on-line jesteś zainteresowany? (możesz wybrać więcej niż 1)

    Jaki jest Twój główny cel działań? (możesz wybrać więcej niż 1)

    Jakie są oczekiwane efekty działań? (np.: wzrost liczby klientów zainteresowanych ofertą o 30 %, wzrost sprzedaży o 20 %, zbudowanie wizerunku marki)

    Kto zajmuje się opieką techniczną i realizacjami na stronie?

    Krótki opis firmy (działalność, oferta, misja, wizja rozwoju, adres www, fb)

    Co jest przedmiotem działań promocyjnych? (usługa/i lub przedmiot/y, które będą promowane)

    Jaka jest grupa docelowa? Opisz idealnego klienta do pozyskania. (np. wiek, płeć, miejsce zamieszkania, rodzaj osiąganego dochodu, jego potrzeby).

    W jakim obszarze/ obszarach Twoja firma jest lepsza od konkurencji? I kto tą konkurencją jest?

    Na jaką skalę mają być prowadzone działania promocyjne?

    Jaki budżet planujesz przeznaczyć na realizację projektu?

    Dokładna kwota:

    Jakie są Twoje oczekiwania wobec terminów? (np.: strona www powinna być gotowa za 2 miesiące, kampania Google Ads powinna ruszyć od 20 kwietnia, potrzebuję szkolenie SEO w ciągu 3 tygodni

    Dodatkowe uwagi - np czy strona była już pozycjonowana? czy otrzymałeś w przeszłości kary od Google?