ul. Grójecka 1/3, 02-019 Warszawa
biuro@efectownia.pl
785 374 439
Oferta
Działania organiczne
Pozycjonowanie Stron
Pozycjonowanie Lokalne
Pozycjonowanie E-Commerce
Link Building
Audyt SEO
Konsultacje SEO
Działania płatne
Kampanie Google Ads
Kampanie FB/IG Ads
Treści
Copywriting
Artykuły Sponsorowane
Teksty na stronę WWW
Opisy produktów
Inne
Strategia marketingowa
Prowadzenie Social Media
Zarządzanie Profilem Firmy
Outsourcing social mediów
Opinie
Blog
Case study
Sklep
Kontakt
0
Kontakt
0
Oferta
Działania organiczne
Pozycjonowanie Stron
Pozycjonowanie Lokalne
Pozycjonowanie E-Commerce
Link Building
Audyt SEO
Konsultacje SEO
Działania płatne
Kampanie Google Ads
Kampanie FB/IG Ads
Treści
Copywriting
Artykuły Sponsorowane
Teksty na stronę WWW
Opisy produktów
Inne
Strategia marketingowa
Prowadzenie Social Media
Zarządzanie Profilem Firmy
Outsourcing social mediów
Opinie
Blog
Case study
Sklep
Kontakt
Cieszymy się, że to właśnie nas wybrałeś.
EFECTOWNIA.PL - BRIEF GOOGLE ADS
1.Jaka jest grupa docelowa klientów (wiek, zawód/branża i inne kluczowe wyróżniki)?
2. Czy są grupy, które powinny być zawsze wykluczane z kampanii (np. osoby młode)?
3. Na promocję których usług/produktów ma być kładziony największy nacisk?
4. Czy są usługi lub produkty, które nie mają być promowane wcale?
5. Proszę o wskazanie najważniejszego wskaźnika efektywności pod który kampanie mają być optymalizowane. (realistyczny wskaźnik, najlepiej umieszczony w czasie) i wynik docelowy czyli np. jakie ROAS jest zadowalające, koszt pozyskania leada, ilość leadów na miesiąc, albo np. maksymalizacja zasięgu, wejść na stronę.
6. Czy firma chce promować się w całej Polsce, czy tylko w określonych regionach?
7. Które regiony mają największe znaczenie dla firmy (także przy promocji w całej Polsce)?
8. W jakich dniach i godzinach są odbierane telefony od klientów?
9.Czy są wyszukiwania typowe dla branży, na które reklamy nie powinny się wyświetlać (np. dla usług kredytowych mogą to być wyszukiwania zawierające frazę "z komornikiem")?
10. Jak długi jest czas oczekiwania klienta na kontakt oraz realizację usługi/zamówienia?
11. Czym firma i oferowane produkty/usługi się wyróżniają?
12. Jakie wady ma konkurencja, a nie ma ich Państwa firma?
13. Jeśli istnieją, prosimy wskazać chwytliwe dane dotyczące firmy do wykorzystania w reklamach (na przykład x% skuteczności, z lat doświadczenia)
14. Jak wygląda polityka cenowa firmy (czy np. można określić produkty jako tanie/klasy premium)
15. Prosimy o wskazanie co najmniej kilku największych konkurentów Państwa firmy
16. Jakie efekty chcą Państwo osiągnąć za pomocą kampanii (np. sprzedaż, wypełnienia formularza, kontakt telefoniczny, ruch na stronie, zwiększenie świadomości marki)?
17. Czy działano wcześniej z reklamą Ads? Jeśli tak to czy wyniki były zadowalające lub co nie spełniało wówczas Twoich oczekiwań?.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu w celu odpowiedzi na pytania oraz kontynuowania korespondencji elektronicznej. Podanie moich danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla prowadzenia korespondencji. Administratorem danych osobowych jest firma efectownia Michał Kukliński.
Wyślij Brief
Δ