ul. Grójecka 1/3, 02-019 Warszawa
biuro@efectownia.pl
785 374 439
Oferta
Działania organiczne
Pozycjonowanie Stron
Pozycjonowanie Lokalne
Pozycjonowanie E-Commerce
Link Building
Audyt SEO
Konsultacje SEO
Działania płatne
Kampanie Google Ads
Kampanie FB/IG Ads
Kampanie Microsoft ADS
Konsultacje Google Ads
Treści
Copywriting
Artykuły Sponsorowane
Teksty na stronę WWW
Opisy produktów
Inne
Strategia marketingowa
Prowadzenie Social Media
Zarządzanie Profilem Firmy
Outsourcing social mediów
Opinie
Blog
Case study
Sklep
Kontakt
0
Kontakt
0
Oferta
Działania organiczne
Pozycjonowanie Stron
Pozycjonowanie Lokalne
Pozycjonowanie E-Commerce
Link Building
Audyt SEO
Konsultacje SEO
Działania płatne
Kampanie Google Ads
Kampanie FB/IG Ads
Kampanie Microsoft ADS
Konsultacje Google Ads
Treści
Copywriting
Artykuły Sponsorowane
Teksty na stronę WWW
Opisy produktów
Inne
Strategia marketingowa
Prowadzenie Social Media
Zarządzanie Profilem Firmy
Outsourcing social mediów
Opinie
Blog
Case study
Sklep
Kontakt
Cieszymy się, że to właśnie nas wybrałeś.
Brief Treści SEO dla Klientów Efectownia
Oferta firmy (czym zajmuje się firma, jakie usługi oferuje swoim klientom)
Czym produkty i usługi Twojej firmy wyróżniają się na tle konkurencji? Gdzie można znaleźć ich aktualną ofertę wraz z cennikiem?
Dodaj wszystkie załączniki związane z aktualną ofertą, produktami, które sprzedajesz, ew. specyfikacją techniczną produktów, cenami itd., które będą przydatne przy tworzeniu treści (np. ulotki, infografiki, pliki PDF, prezentacje, wskazówki do tworzenia treści). Prosimy o link do dysku Google lub podobnego serwisu hostującego dane.
W jakim obszarze Twoja firma jest lepsza od konkurencji?
Wskaż swoją konkurencję rynkową
Jeżeli znasz, to wskaż swoją konkurencję w wyszukiwarce (konkurencję online)
Co sprawia, że wspomnieni konkurenci są dla firmy ważni?
Na jaki rynek ma być tworzony content? (lokalnie, krajowo, zagranicznie)
Jakie są oczekiwania względem tworzonej i publikowanej treści? (wzrost zainteresowania firmą/wzrost zainteresowania produktami/usługami, zwiększenie sprzedaży produktów/usług/wzrost liczby odwiedzin na stronie)
Czy można nawiązywać w treści do produktów i usług, które nie znajdują się w ofercie, ale są związane z tematem wpisu? (dotyczy artykułów blogowych/poradnikowych)
Jaki rodzaj treści jest dla Ciebie najważniejszy? (artykuły blogowe, opisy produktów, opisy usług, opisy kategorii)
W jakim stopniu powinna być uwzględniana oferta firmy w tworzonej treści? Czy artykuł powinien być oparty wyłącznie na ofercie, czy też można do niej nawiązywać w kilku zdaniach/w momentach wynikających z tworzonych treści? (dotyczy artykułów blogowych/poradnikowych)
Czy firma ma swoje hasło reklamowe? (jeśli tak, podaj je)
Jaka jest obecna grupa docelowa firmy?
Jakim językiem/w jaki sposób zwracać się do czytelników w treści? (Pan/Pani/Państwo czy może na „Ty”)
Jaki jest główny problem, który rozwiązują produkty/usługi oferowane przez firmę?
Jakie ważne informacje (o firmie/usługach/produktach) chcesz przekazać czytelnikom w treściach na stronie?
Jakie są najważniejsze słowa kluczowe lub frazy, które są związane z twoją branżą lub oferowanymi produktami/usługami?
Jakie słowa są zakazane w Twojej branży? Których zwrotów należy unikać, tworząc treści dla czytelników? Czego nie należy komunikować?
Media społecznościowe firmy (Facebook, Instagram, TikTok itd.)
Czy prowadzone są obecnie inne działania marketingowe w firmie np. video marketing, które można ze sobą skoordynować?
Jakie działania/usługi promocyjne należy promować? Czy jest coś, co bywa od czasu do czasu w promocji i warto skupić na tym uwagę czytelnika?
Czy istnieją jakieś sezonowe lub czasowe czynniki, które wpływają na sprzedaż produktów lub usług firmy?
Czy istnieją święta, w związku z którymi powstaje/ma powstać w firmie dodatkowy content? (np. Black Friday, Boże Narodzenie, Walentynki)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu w celu odpowiedzi na pytania oraz kontynuowania korespondencji elektronicznej. Podanie moich danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla prowadzenia korespondencji. Administratorem danych osobowych jest firma efectownia Michał Kukliński.
Wyślij Brief
This form requires JavaScript!