ZBUDUJ SWOJĄ SPOŁECZNOŚĆ W SOCIAL MEDIACH

Prowadzenie social mediów

W dzisiejszym świecie obecność firmy w social mediach jest jednym z podstawowych elementów strategii marketingowej. Samo założenie profilu jednak nie wystarczy. To z pomocą regularnie publikowanych wartościowych postów podbijesz serca potencjalnych klientów.

  • Czy wiesz, że aż 2/3 Polaków aktywnie korzysta z social mediów? Wykorzystaj to i daj im się zauważyć w gąszczu konkurencji!
  • Dzięki stale uzupełnianym o nowe treści profilom w mediach społecznościowych zbierzesz szerokie grono odbiorców zainteresowanych Twoją ofertą.
  • Nasz zespół specjalistów z zakresu social mediów pomoże Ci opracować skuteczną strategię i zadbać o wizerunek Twojej firmy na popularnych platformach społecznościowych. 👇👇👇
google rating

    Potrzebujesz darmowej wyceny?

    01
    Znajomość narzędzi

    Korzystamy z odpowiednich narzędzi do zarządzania kontem klienta, monitorowania i analizy danych, automatyzacji procesów, planowania treści.

    02
    Doświadczenie

    Posiadamy doświadczenie w prowadzeniu profili i kampanii marketingowych na platformach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn.

    03
    Kreatywność i innowacyjność

    Jesteśmy kreatywni i innowacyjni w podejściu do tworzenia treści, grafik, kampanii i strategii w social mediach. Wiemy, jak się wyróżnić i przyciągnąć uwagę odbiorców.

    04
    Zrozumienie strategii klienta

    Dokładnie analizujemy cele marketingowe klienta i skutecznie przekształcamy je w strategię działania na platformach społecznościowych.

    PROWADZENIE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH

    Co możemy dla Ciebie zrobić?

    arrow
    01
    <br>Sporządzimy szczegółową strategię działań w social mediach.

    Sporządzimy szczegółową strategię działań w social mediach.

    arrow
    02
    Zajmiemy się publikowaniem atrakcyjnych wizualnie postów wysokiej jakości.
    Zajmiemy się publikowaniem atrakcyjnych wizualnie postów wysokiej jakości.

    03
    Będziemy stale analizować wyniki, co zapewni jeszcze większą skuteczność.
    Będziemy stale analizować wyniki, co zapewni jeszcze większą skuteczność.

    Dominika Falkowska -Social-media-planer -Efectownia
    Dlaczego warto prowadzić social media?

    Korzyści prowadzenia mediów społecznościowych

    • Dzięki obecności w mediach społecznościowych dotrzesz do dużej grupy potencjalnych klientów.
    • Profil w social mediach to świetny sposób na budowę zaufania odbiorców, którzy mogą dowiedzieć się, co oferujesz i jakie wartości są dla Ciebie istotne.
    • Za pośrednictwem profesjonalnie przygotowanych postów możesz promować swoje produkty i usługi.
    • Opcja płatnych kampanii reklamowych pomoże Ci rozwinąć profil w szybkim tempie – swobodnie zdecydujesz, jaki budżet chcesz przeznaczyć na ten cel.
    • Udostępniając w postach linki do Twojej witryny, zwiększysz ruch i poprawisz konwersję na stronie.
    • Umożliwisz odbiorcom skorzystanie z dodatkowej opcji kontaktu.
    • Posty, relacje i rolki będą doskonałym miejscem do informowania klientów o aktualnych wydarzeniach, promocjach i nowych produktach.
    Jak wyglądają przykładowe nasze posty?

    Realizacje postów na Facebook i Instagram

    Jeden z naszych case study

    Dobrze poprowadzona kampania na facebook ⤵

    AKADEMIA TWÓRCZYCH POSZUKIWAŃ
    AKADEMIA TWÓRCZYCH POSZUKIWAŃ

    511 leadów z 7000 zł

    • 511 leadów
    • LTV = 6224 złotych
    • CAC = 216 złotych
    • ROI = 2880%
    Zobacz więcej
    KROK PO KROKU

    Prowadzenie social mediów z naszą agencją

    01
    Kompleksowy plan działania

    Nie działamy po omacku. Zanim zajmiemy się prowadzeniem mediów społecznościowych firmy, dokonamy analizy Twoich potrzeb, specyfiki branży oraz konkurencji. Dzięki temu dowiemy się, na jakie platformy społecznościowe warto postawić i jakiego rodzaju treści będą skuteczne w przypadku Twojej grupy docelowej.

    02
    Angażujące odbiorców treści

    Kluczem do sukcesu w mediach społecznościowych są posty, które spodobają się Twoim odbiorcom. Zadbamy o to, by publikowane treści były pełne wartościowych, interesujących informacji. Wszystko to z uwzględnieniem Twoich preferencji oraz zachowaniem odpowiedniego języka komunikacji.

    03
    Atrakcyjne wizualnie grafiki

    Nic tak nie przyciąga uwagi odbiorców, jak estetyczne materiały wizualne. Dzięki profesjonalnym narzędziom przygotujemy dla Twojej firmy unikalny styl graficzny, co zapewni spójny wygląd profilu i wzbudzi zainteresowanie grupy docelowej. Zrobimy co w naszej mocy, by zdjęcia, grafiki i filmy były gustowne i uwzględniały aktualne trendy.

    04
    Skuteczne kampanie reklamowe

    Budowanie społeczności w social mediach to długotrwały, wymagający cierpliwości proces. Natychmiastowe efekty zapewniają płatne kampanie reklamowe. Te wymagają jednak odpowiedniego zaplanowania – nasi eksperci przygotują reklamy w taki sposób, by przyniosły one jak najlepsze rezultaty. Szybko i efektywnie.

    05
    Monitorowanie wyników

    To dzięki dokładnej analizie przeprowadzonych już działań możliwe jest wdrożenie jeszcze skuteczniejszych rozwiązań. Przyglądając się uzyskanym rezultatom, będziemy w stanie stwierdzić, jakie posty i treści najbardziej interesują grupę docelową. Ty natomiast dowiesz się, czy nasza praca spełnia Twoje oczekiwania.

    Zainteresowana/y?
    Prowadzenie social mediów z efectownią ⤵

      POSTAW NA NASZ ZESPÓŁ

      Dlaczego warto prowadzić social media
      z Efectownią?

      Chcąc zaznaczyć obecność Twojej firmy w social mediach, oczekujesz jak najlepszych efektów. Rozumiemy to. Efectownia to doświadczeni profesjonaliści, którzy świetnie orientują się w świecie mediów społecznościowych i dbają o wysoką skuteczność działań.

      Do naszej pracy nie podchodzimy „taśmowo”. Opracowując strategię firmy w social mediach, bierzemy pod uwagę wszelkie niezbędne kryteria: specyfikę grupy docelowej, charakterystykę firmy, pożądane cele oraz Twoje osobiste preferencje. Dbamy o to, by Twój biznes został przedstawiony w social mediach z jak najlepszej strony, budując profesjonalny wizerunek firmy. Wszystko to z dużą dozą kreatywności i nowatorskiego podejścia.

      prowadzenie mediów społecznościowych cennik

      CENNIK - SOCIAL MEDIA

      Ekonomiczny ⭐
      Ekonomiczny ⭐

      od 699zł

      Miesięcznie/netto

      • Prowadzenie fanpage na facebook
      • do 6 postów miesięcznie
      • do 2 video* miesięcznie
      • Tworzenie treści na fanpage
      • Raportowanie
      Wybierz
      Standardowy ⭐⭐
      Standardowy ⭐⭐

      od 1099zł

      Miesięcznie/netto

      • Prowadzenie fanpage facebook + instagram
      • do 8+ postów miesięcznie
      • do 3 video* miesięcznie
      • Tworzenie treści na fanpage
      • Raportowanie
      Wybierz
      Profesjonalny ⭐⭐⭐
      Profesjonalny ⭐⭐⭐

      od 1299zł

      Miesięcznie/netto

      • Prowadzenie fanpage FB + IG
      • do 10+ postów miesięcznie
      • do 4+ video* miesięcznie
      • Tworzenie treści na fanpage
      • Raportowanie
      • Obsługa reklam - FB/IG Ads
      • Remarketing - Pixel FB
      • Obsługa konkursów
      • Monitorowanie marki w sieci
      Wybierz
      CO JESZCZE OFERUJEMY

      Poznaj inne nasze usługi

      Pozycjonowanie E-Commerce​

      Zdobądź nowych klientów dzięki pozycjonowaniu strony

      Kliknij tutaj
      Pozycjonowanie Lokalne​

      Wyróżnij się na tle konkurencji i bądź znany w swoim mieście

      Kliknij tutaj
      Konsultacje SEO

      Dowiedz się jak pozycjonować i reklamuj firmę

      Kliknij tutaj
      Audyty SEO​

      Zoptymalizuj stronę i zdobywaj czołowe pozycje w wyszukiwarce

      Kliknij tutaj
      TO CO LUBIMY NAJBARDZIEJ

      Opinie klientów

      Skontaktuj się z nami
      poprowadzimy Twoje sociale 😉

        FAQ - najczęściej zadawane pytania

        Prowadzenie social mediów - FAQ

        Na czym polega prowadzenie social mediów?

        Prowadzenie social mediów to złożony proces, na który składają się takie czynności, jak:

        • tworzenie i publikowanie treści,
        • dbanie o wizerunek firmy w Internecie,
        • monitorowanie zaangażowania społeczności,
        • realizowanie strategii dotyczącej płatnych kampanii reklamowych,
        • analiza i raportowanie wyników działań,
        • wdrożenie wniosków z analizy do dalszej strategii.

        Głównym celem zarządzania profilami na platformach społecznościowych jest stałe powiększanie grona odbiorców i zaznaczanie obecności marki w Internecie. W zależności od potrzeb i celów klienta prowadzenie social mediów może obejmować od jednego do kilku kanałów.

        Jak prowadzić social media?

        Właściwe prowadzenie social mediów wymaga odpowiedniej strategii dopasowanej do profilu firmy oraz potrzeb grupy docelowej. W trakcie zarządzania profilami należy zadbać m.in. o odpowiednią ilość postów, regularność publikacji, poprawny język komunikacji z odbiorcami, a także angażujące treści. Istotnym aspektem prowadzenia social mediów jest również przygotowywanie estetycznych, atrakcyjnych wizualnie grafik, które przyciągną wzrok potencjalnych odbiorców i wzmocnią przekaz. Warto postarać się o to, by udostępniane treści odznaczały się wysoką jakością i unikalnością. Rodzaj contentu publikowanego za pośrednictwem platform społecznościowych powinien być stworzony specjalnie dla każdej z nich i dostosowany do specyfiki danego serwisu.

        Komu zlecić prowadzenie social mediów?

        Najlepszym wyborem w przypadku zlecenia prowadzenia social mediów są sprawdzeni i doświadczeni eksperci. Profesjonalny manager mediów społecznościowych zajmie się każdym aspektem działalności w social mediach. W Efectowni pracują specjaliści, którzy zdejmą z Twoich barków takie obowiązki, jak przygotowywanie postów i grafik, planowanie treści, czy przygotowywanie kampanii reklamowych. Naszą zaletą jest kompleksowe działanie połączone z dużą elastycznością. Dopasowujemy się do oczekiwań naszych klientów, ponieważ wiemy, że każda firma ma inne potrzeby. W trakcie współpracy pozostajemy w stałym kontakcie z klientem, uwzględniając jego uwagi i preferencje co do zakresu działań, tematyki postów, czy budżetu przeznaczonego na płatne reklamy.

        Ile kosztuje prowadzenie social mediów?

        Wiele zależy pod tym względem od oczekiwań i potrzeb klienta. Nie zaproponujemy Ci strategii dla wielkiej korporacji w momencie, gdy prowadzisz niewielki biznes i chcesz jedynie pogłębić swoją relację z klientami. Decydując się na naszą pomoc w prowadzeniu social mediów, możesz mieć pewność, że pracujesz z osobami, które znają się na rzeczy i chcą w stu procentach spełnić Twoje oczekiwania. Skupiamy się na wielu aspektach prowadzenia profili w social mediach, a poszczególne możliwości są indywidualnie dopasowywane do potrzeb i potencjału firmy. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami, a wycenimy koszt prowadzenia social mediów zorientowanego na potrzeby Twojego biznesu. Sprawdź również nasz cennik prowadzenia social mediów, dzięki któremu poznasz szacunkowy koszt.

        Dlaczego warto prowadzić social media?

        Media społecznościowe to jeden z kluczowych elementów strategii marketingowej dla biznesu. Coraz więcej konsumentów korzysta z mediów społecznościowych – nierzadko również są one miejscem podejmowania decyzji zakupowych. Zaznaczenie obecności firmy w social mediach pomoże Ci zwiększyć wyniki sprzedaży i uzyskać szerokie grono potencjalnych klientów. Odpowiednio przygotowany post może trafić do tysięcy odbiorców! To świetny sposób na zwiększenie widoczności marki. Social media są również doskonałym miejscem do interakcji z klientami. Za pośrednictwem profili na platformach społecznościowych możesz przekazywać odbiorcom informacje na temat najważniejszych dla firmy wartości, aktualności, czy promocji. W ten sposób następuje również budowanie zaufania u klienta – niezbędne na współczesnym rynku pełnym firm mało wiarygodnych w oczach konsumentów.

        Jak wybrać osobę do prowadzenia social mediów?

        Osoba zajmująca się obsługą social mediów powinna mieć odpowiednie doświadczenie, a także wykonywać swoją pracę z pasją. W świecie mediów społecznościowych ważne jest nowatorskie podejście do tworzenia contentu oraz zorientowanie w najnowszych trendach. Decydując się na usługi Efectowni możesz liczyć na wsparcie doświadczonych i kreatywnych specjalistów, którzy opracują skuteczną strategię dopasowaną do indywidualnych potrzeb Twojej firmy.

        Czy trzeba podpisać umowę na prowadzenie social mediów?

        Zanim rozpoczniemy współpracę, prowadzimy szczegółowe rozmowy dotyczące Twoich oczekiwań względem naszej pracy. Wspólnie ustalamy, jaki zakres działań leży w kręgu potrzeb Twojego biznesu. Przeprowadzamy dokładny research i badanie rynku, a następnie podejmujesz decyzję, na jakich zasadach chcesz z nami współpracować. Nasze obowiązki mogą bowiem obejmować zarówno kompleksowe zarządzanie profilem, jak i wyłącznie nadzór nad jego tworzeniem, wyznaczanie właściwych kierunków działań i analizę wyników. Mamy głowy pełne pomysłów, którymi chętnie będziemy się dzielić. Wszelkie ustalenia zostaną wyszczególnione w umowie – jasno, przejrzyście, transparentnie i bezpiecznie dla obu stron.

        Kto powinien zdecydować się na usługę prowadzenia mediów społecznościowych?

        Prowadzenie social mediów sprawdzi się zarówno w przypadku firm funkcjonujących w oparciu o profil B2C, jak i B2B. Na taki krok powinna zdecydować się każda firma, która chce zwiększyć sprzedaż, budować zaufanie wśród potencjalnych klientów, poprawić komunikację z odbiorcami, a także poprawić widoczność marki w sieci. Posiadanie firmowych profili w mediach społecznościowych sprawdza się w przypadku wielu różnych branż.

        W jakich mediach społecznościowych warto prowadzić profile?

        Konkretne platformy społecznościowe należy dobrać indywidualnie do charakteru Twojej firmy oraz jej potrzeb. Wysoką skuteczność w rozwoju biznesu gwarantują takie serwisy jak Facebook, Instagram, czy LinkedIn. Podczas wyboru należy uwzględnić m.in. takie kryteria, jak specyfika firmy, charakterystyka grupy docelowej oraz cel, jaki chcemy osiągnąć za pośrednictwem prowadzenia profilu w social mediach. Zarówno Facebook, jak i Instagram to platformy, które sprawdzą się w przypadku, kiedy Twoimi odbiorcami są klienci indywidualni i biznesowi. LinkedIn to z kolei serwis, który będzie doskonałym wyborem, jeśli Twój przekaz ma trafić do innych przedsiębiorców. Kiedy przedstawisz nam rodzaj prowadzonej działalności, bez problemu dobierzemy kanały, które zapewnią Ci największą skuteczność.

        Jak sprawdzić, czy prowadzenie social mediów przynosi efekty?

        Poszczególne platformy społecznościowe udostępniają narzędzia analityczne, dzięki którym możemy zweryfikować dane świadczące o wynikach wdrożonych działań. Do takich danych zaliczamy zasięg postów i wskaźniki zaangażowania: ilość polubień/reakcji, liczba komentarzy, wyświetleń strony, udostępnień czy wzmianek o profilu. W Efectowni posiadamy system przejrzystych raportów, z których możesz dowiedzieć się, jakie rezultaty osiągnęliśmy dzięki współpracy. Nasi eksperci zajmą się analizą danych – proces ten dostarczy cennych informacji, m.in. nt. tego, jaki rodzaj contentu sprawdza się w przypadku prowadzenia social mediów dla Twojej firmy oraz w jakich porach dnia Twoi odbiorcy są najbardziej zaangażowani.

        Jak długo powinno się prowadzić profil w mediach społecznościowych?

        Prowadzenie profili w mediach społecznościowych to długotrwały proces, w który warto inwestować przez cały okres funkcjonowania firmy. Dzięki regularnie publikowanym postom będziesz w stanie stale powiększać grono zebranej społeczności i utrzymywać jej zaangażowanie. Aktywność w social mediach będzie oznaką dla odbiorców, że Twoja firma stale funkcjonuje i jest w stanie sprostać ich oczekiwaniom, dostarczając określonych produktów, usług, czy rozwiązań.

        Zainteresowany?

        Twoje social media
        w naszych rękach.